اسمارت فون Acer Liquid X1 معرفي شد : 5.7 اينچ با پردازنده 8 هسته اي مديا تک و 2 گيگابايت رم

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
[h=2]اسمارت فون Acer Liquid X1 معرفي شد : 5.7 اينچ با پردازنده 8 هسته اي مديا تک و 2 گيگابايت رم[/h]​
acer-Liquid-X1.jpg
کمپاني اير امروز پس از معرفي دستبند هوشمند Liquid Leap و اسمارت فون Liquid Jade از يک اسمارت فون (فبلت) اندرويدي سطح بالا به نام Liquid X1 پرده برداشت.Liquid X1 داراي مشخصاتي مناسب است که در ادامه مطلب به معرفي آن خواهيم پرداخت.با گجت نيوز همراه باشيد.​
Acer Liquid X1 با داشتن صفحه نمایش 5.7 اینچی یک فبلت رده بالا می باشد که از چیپ ست مدیاتک MT6592 هشت هسته ای 1.7 گیگاهرتزی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، 2 گیگابایت RAM، حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء و باطری 2700 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. این اسمارت فون از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند.
acer-Liquid-X1-1.jpg
Acer Zoom Fit یک از ویژگی های نرم افزاری این اسمارت فون می باشد که رندر صفحه را به هدف 4 اینچی کاهش می دهد و بیشتر در استفاده یک دست از فبلت کاربرد دارد. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون AcerFLOAT می باشد که شبیه به Software Suite سونی است.

Liquid X1 از سه ماه سوم سال جاری میلادی در رنگ های سیاه و قرمز عرضه خواهد شد. ناگفته نماند این اسمارت فون در رویداد Computex هفته آینده در تایوان به نمایش گذاشته خواهد شد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر