ویژه جام جهانی 2014 استفاده از فناوری FIFA confirms goalline technology در جام جهانی 2014

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


یکی از مشکلانی که بعضا در بازیهای جام جهانی با عنوان اشتباهات داوری یاد میشود اعلام گل به اشتباه یا برعکس عدم اعلام گل مسلم توسط داوران میباشد. با توجه به بررسی به عمل آمده توسط بروزرسانی امسال در بازی های جام جهانی این مشکل توسط به کار گرفتن یک تکنولوژی جدید که عمل تایید گل را برای داور آسان میکند حل شده است (FIFA confirms goalline technology) بنا براین به نظر میرسد این بار داوران راحتتر و با اعتماد به نقس بیشتری بتوانند گل ها را سوت بزنند.
این کار به کمک ساعت هایی که به دست داور بسته میشود انجام میشود و به این صورت عمل میکند که در صورت گل شدن توپ به صورت ویبر در ساعت و همینطور نمایش کلمه گل بر روی ساعت مچی داور گل زده شده را تایید میکند تا داور با خیال راحت سوت بزند. در تصویر زیر یک نمونه از این ساعت قابل مشاهده میباشد.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر