از سریال «پژمان 2» چه خبر؟

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
635534887004559308.jpg



محسن چگینی در خصوص روند نگارش سریال «پژمان 2» توسط محراب و پیمان قاسم‌خانی گفت: نگارش سریال «پژمان 2» توسط محراب و پیمان قاسم‌خانی هنوز در ابتدای راه است و قصه کمی باید جلوتر برود تا زمان تولید آن مشخص شود.


تهیه‌کننده سریال در حال ساخت «شمعدونی» درخصوص قصه‌ «پژمان 2» افزود: «پژمان 2» همان ادامه‌ی قسمت اول این سریال خواهد بود و حدود 70 درصد از بازیگران «پژمان 2» همان بازیگران «پژمان 1» هستند و نقش اصلی قصه را نیز پژمان جمشیدی ایفا می‌کند.


سری اول این سریال در سال گذشته به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از شبکه سه سیما پخش شد.


در سری اول «پژمان»، بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، بیژن بنفشه‌خواه، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، اردشیر کاظمی، ویدا جوان و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.
بر اساس این گزارش، قسمت اول از سریال «پژمان»، زندگی شخصی و حرفه‌ای پژمان جمشیدی - بازیکن فوتبال تیم ملی و تیم پرسپولیس - را به تصویر کشید. (ایسنا)
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر