ارسال نوتیفیکیشن ها روی کف دست با Ritot

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


اگرچه به وجود آمدن ساعت های هوشمند ما را به دنیای آنلاین معتاد میکند وباعث میشود زمان بیشتری را بر روی هویت مجازی خود صرف کنیم، یک دستبند هوشمند شاید این مفهوم را خیلی بیشتر آشکار کند. به بررسی Ritot، اولین دستبند هوشمند میپردازیم که میتواند نوتیفیکیشن ها را مستقیما روی کف دست منعکس کند.

"رایتات" از دو پروجکتور نوری کوچک برای منتقل کردن نور به بالای کف دست استفاده میکند. این دستبند دارای دو نوع بند چرمی و آلومینیومی است که بعلت محکم تر بودن بند الومینیمی میتواند در موقعیت بهتری نور را به بالای کف یا پشت دست منتقل کند. این پروژکتور تنها از نور های سفید، خاکستری، آبی و قرمز و همچنین سبز برای نمایش اطلاعات استفاده میکتد. قیمت نهایی آن احتمالا 120 دلار بوده و تا ابتدای سال 2015 به بازار ارائه خواهد شد.



این ساعت دارای ویبره نیز میباشد که ارسال نوتیفیکیشن را منطقی تر و بلادرنگ تر جلوه میدهد. این دستبند همچنین میتواند نوتیفیکیشن های مربوط به تماس ها، فیسبوک و توییتر را به علاوه اپلیکیشن های تایید شده دیگر که البته در حال افزایش نیز میباشند منتقل کند. این دستبند در حال حاضر به فروش انبوه نرسیده اما طراحان آن تایید کرده اند که با اندروید و iOS هماهنگی کامل خواهد داشت.



شاید یک مشکل عمده این ساعت ها نداشتن صفحه نمایش تمام رنگی و نداشتن امکان نمایش تصاویر ویدیویی با کیفیت باشد. البته این نقص ها همگی به کاهش قیمت نهایی این محصول منجر شده که بد به نظر نمیرسد. شاید لازم باشد هنوز هم صبر کنیم تا iWatch را که اولین ساعت هوشمند اپل خواهد بود را ببینیم. همانطور که اشاره شده، iWatch عمدتا روی انتقال نوتیفیکیشن های مربوط به سلامتی و اپلیکیشن های اصلی مانند فیسبوک، مسیج ها و تماس ها فکوس خواهد کرد و شاید برای نتیجه گیری خیلی زود باشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر