اخذ جواز تاسیس صنایع

Sabteliya

New member
2017-01-07
5
1
0
کرج
اخذ جواز تاسيس صنايع
• صدور جواز تاسيس يا موافق اصولي صنايع

جواز تاسيس به مجوزي مي گويند که وزارت صنايع براي راه اندازي يک واحد توليدي صادر مي نمايد. شرکت ها و افراد در قالب واحد هاي حقيقي و حقوقي مي توانند اين جواز تاسيس را دريافت کنند به شرط آن که قصد تاسيس يک واحد توليدي مثل کارخانه داشته باشند. اولين قدم راه اندازي کارخانه يا توليدي دريافت جواز است.
مزاياي جواز تاسيس صنايع
خاص ترين مزايا براي افرادي که به دريافت جواز تاسيس موفق مي شوند، واگذاري زمين در شهرک هاي صنعتي با شروط مناسبي توامان مي باشد که به شکل 30 % نقدي و 70 % وام فاقد بهره ميباشد که از سوي وزارت صنايع پرداخت مي شود.طريقه ي باز پرداخت وام به شکل اقساط 36 ماهه و در سررسيدهاي 3 ماه يکبار ميباشد که همانطور که ذکر شد اين وام فاقد هر نوع سود بانکي و کارمزد است.

اخذ جواز تاسيس واحد توليدي، طراحي و مونتاژ
بعد از سپري کردن مراحل تحقيقاتي و مراحل انتخاب طرح ، به سازمان صنايع و معادن استان مراجعت نموده و فرم جواز تاسيس را اخذ مينماييم.
با آگاهي از قوانين ’’ صنعتي، زيست محيطي، کار و امور اجتماعي و در حالت نياز ، وابسته به موضوع فعاليت ، طرح نظارت بر مواد غذائي ، داروئي و بهداشتي، شبکه دامپزشکي ‘‘ ،نسبت به تکميل فرم جواز تاسيس و ضميمه شدن به تصوير شناسنامه و ياديگر مدارک ثبت شرکت به سازمان صنايع و معادن استان تحويل داده ميشود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر