اخبار کميته انضباطي فدراسيون فوتبال

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1029268 زمان ارسال : دوشنبه 1392/10/09 16:03

محروميت يک جلسه اي براي پيام صادقيان
[h=1]اخبار کميته انضباطي فدراسيون فوتبال[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از آخرين احکام و دعوت نامه هايش خبر داد.[/h]
00036873.jpg


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، آرا و دعوت نامه هاي صادرشده به شرح زير است:

جريمه نقدي براي ملوان بندرانزلي

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي ملوان بندرانزلي و راه آهن سورينت تماشاگران منتسب به باشگاه ملوان انزلي در ديدار 22 آذر ماه اين تيم مقابل راه آهن سورينت در انزلي مرتکب تخلفاتي شدند که بر همين اساس کميته انضباطي با تذکر به اين باشگاه، 20 ميليون ريال اين تيم را جريمه مي کند. راي صادره قطعي است. همچنين راي کميته انضباطي در خصوص مطالبه وجه مسعود پورمحمد از باشگاه ملوان انزلي اعلام شد و اين باشگاه به پرداخت مبلغ 57 ميليون تومان در حق مسعود پورمحمد محکوم شده است. راي صادره ظرف مهلت قانوني قابل تجديدنظرخواهي در کميته استيناف فدراسيون فوتبال است. همچنين در ديدار تيم هاي ملوان بندرانزلي و پرسپوليس در انزلي، تماشاگران منتسب به تيم ملوان انزلي مرتکب تخلفاتي شدند که کميته انضباطي به اين باشگاه تذکر دوباره داده و به پرداخت يکصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرده است که حکم اين باشگاه در ديدار مقابل پرسپوليس قابليت تجديدنظر خواهي در کميته استيناف دارد. البته تخلفات تماشاگران تيم ملوان مسبوق به سابقه بوده و ضمن تذکر براي بار سوم اعلام مي شود که چنانچه تخلفات مذکور در ديدار يا ديدارهاي بعدي تکرار شود، موضوع کسر امتياز و برگزاري ديدارهاي بدون تماشاگر در دستور کار کميته انضباطي قرار خواهد گرفت.

پيام صادقيان يک جلسه محروم شد

در بازي تيم هاي ملوان انزلي و پرسپوليس در انزلي، پيام صادقيان به علت برخورد شديد با بازيکن تيم مقابل، يک جلسه از همراهي تيمش( با توجه به عذرخواهي وي در برنامه 90) و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.راي صادره قطعي است.

محروميت يک جلسه مربي داماش

بر اساس گزارش ناظربازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي داماش گيلان و فولادخوزستان در 29 آذرماه 92 در رشت، علي نظرمحمودي مربي تيم داماش با اعتراض به قضاوت داور، رفتار غير مسئولانه و خروج از محوطه فني، مرتکب تخلفاتي شد که کميته انضباطي وي را يک جلسه از همراهي تيمش محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي کند. راي صادره قطعي است. همچنين تماشاگران منتسب به داماش تخلفاتي مرتکب شدند که بر همين اساس کميته انضباطي با تذکر به اين باشگاه، داماش گيلان را به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.راي صادره قطعي است.

علي کريمي به کميته انضباطي دعوت شد

بر اساس شکايت باشگاه پرسپوليس از علي کريمي بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز، جلسه اي روز دوشنبه 23 دي ماه در کميته انضباطي با حضور کريمي و نماينده باشگاه پرسپوليس تشکيل مي شود. عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي نيست.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر