"احمق و احمق*تر" باز می*گردند

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



"احمق و احمق*تر" یکی از بزرگترین کمدی*های دهه 90 میلادی که سال*ها بحث ادامه*دار شدن آن مطرح بود، در نهایت دو قمستی می*شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم کمدی که با بازی جیم کری و جف دانیلز ساخته شد هواداران زیادی داشت و به همین دلیل بابی و پیتر فارلی بار دیگر بر صندلی کارگردانی این فیلم می*نشینند تا ادامه این فیلم پرفروش را بسازند.


"احمق و احمق*تر" فیلمی کمدی از برادران فارلی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد، نمونه*ای کلاسیک از فیلم جاده*ای است. در ادامه این فیلم بار دیگر کری و دانیلز راهی جاده می شوند تا دختر این بار دانیلز را پیدا کنند.


فیلم اول این دو که سال 1994 اکران شد، زمانی ساخته شد که کری در مسیر تبدیل به چهره*ای محبوب بود. آن فیلم با هزینه 17 میلیون دلار ساخته شد و 247 میلیون دلار در آن زمان فروش کرد.


با این حال کمپانی نیولاین در سال 2003 بدون استفاده از دو بازیگر اصلی یک پیش*مقدمه بر فیلم ساخت که با عنوان "احمق و احمق*تر: وقتی هری با لوید ملاقات کرد" اکران شد. در این سال*ها کری و دانیلز با بازی در این فیلم موافقت نمی*کردند اما اخیرا کمپانی موفق شده تا موافقت این دو را جلب کند.


گفته می شود کمپانی برادران وارنر که قصد ساخت این ادامه را داشته از این کار کنار کشیده و به این پروژه اجازه داده تا به دنبال استودیوی دیگری برای ساخت و توزیع برود.

[MANBA-BALA-PAYIN-RED]منبع:خبرگزاری مهر

[/MANBA-BALA-PAYIN-RED]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر