آنشایی با گوشی موبایل هواوی پی 9

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


شرکت هواوی هفته گذشته در یک مراسم اختصاصی در لندن از جدیدترین سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی P9 و P9 Plus رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید بیانیه‌ی مطبوعاتی هواوی در مورد این گوشی را مطالعه کنید.



مدل های جدید سری P هواوی مجهز به لنز دوربین دوگانه شرکت آلمانی لایکا است و استاندارد جدیدی در عکاسی با گوشی هوشمند را به ارمغان می‌آورد. لنزهای دوربین سری P9 شامل دو دوربین RGB و مونوکروم است که اولی برای عکاسی رنگ‌ها و دومی برای جزئیات عکس در نظر گرفته شده است. این دو دوربین رنگ، عمق و جزئیات عکس را به طرز خوبی به تصویر می‌کشند. کاربران می‌توانند در سه حالت Standard، Vivid Colors و Smooth Colors فیلمبرداری کنند. همچنین با انتخاب حالت دوربین مونوکروم می توانند با کیفیت و جزئیات بسیار بالا عکس های سیاه و سفید بگیرند. فناوری فوکوس هیبریدی با سرعت بالا، دیافراگم واید و فلش LED دوگانه از دیگر ویژگی های دوربین سری P9 است.

به گفته هواوی، سری P9 نمونه موفق از طراحی صنعتی و هنری است و از صفحه‌نمایش کلاس 2.5D، و لبه‌های برش خورده با الماس برخوردار است.



بر اساس این گزارش، مدل P9 دارای صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و P9 Plus دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی Full HD است. هر دو گوشی به جدیدترین پردازنده‌ی 64 بیتی Kirin 955 مجهز شده‌اند که این مدل قویترین پردازنده‌ی گوشی هوشمند هواوی به حساب می‌آید. از سوی دیگر، مدل P9 مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و P9 Plus مجهز به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر است که کاربران می توانند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ ۶ ساعت بدون وقفه مکالمه کنند.

همچنین سری P9 به معماری آنتن مجازی سه‌گانه بهره‌مند شده که این فناوری برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند با سرعت بالا و بدون هیچ نقص و قطعی از طریق وای فای به اینترنت متصل باشند.



علاوه بر این سری P9 نیز از فناوری تشخیص اثر انگشت بهره برده است که امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند. گفتنی است P9 در دو مدل با رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایت با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد؛ اما P9 پلاس تنها در یک نسخه‌ی رم ۴ گیگابایت و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. این سری از پرچمداران هواوی در ۱۶ آوریل همزمان در ۳۰ کشور جهان وارد بازار می شوند.

بر اساس این گزارش، در مراسم رونمایی از سری P9 هواوی، اسکارلت جوهانسون بازیگر هالیوود و هنری کویل بازیگر معروف انگلیسی به عنوان سفرای این کالا معرفی شدند. همچنین دو عکاس آیکونیک یعنی ماری مک کارتنی و دیوید گاتنفلدر از شبکه نشنال جئوگرافیک و کند نست، رییس جاناتان نیوهاوس، آنیتا چنگ از مجله Vogue چین و آندرو کاهن و هلن الکساندر از اعضای هیات مدیره‌ی هواوی در این مراسم حضور داشتند.



ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب و کار هواوی در این مراسم با اشاره اینکه هواوی از اینکه بهترین تجربه‌ی عکاسی با گوشی را در اختیار کاربران سری P9 قرار می‌دهد بسیار هیجان‌زده است گفت:

منبع: zoomit.com
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
اولین عکس های گرفته شده با دوربین هواوی پی 9 منتشر شد

هواوی در پرچمدار امسال خود یعنی پی ۹، از دوربین دوگانه استفاده کرده است و در مراسم معرفی این گوشی نیز مانور تبلیغاتی زیادی بر روی این دوربین‌ها داشت. این شرکت ادعا می‌کند باکیفیت‌ترین تصاویر را با بهترین نورپردازی می‌توان با این دوربین‌ها ثبت کرد. حال اولین نمونه‌های تصویر از دوربین‌های پی ۹ و پی ۹ پلاس منتشر شده‌ که به نوعی اثبات‌کننده‌ی ادعای هواوی در کیفیت دوربین دوگانه‌ی این گوشی‌ها هستند.





لنزهای دوگانه‌ی هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس، لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX286 هستند که شرکت لیکا با مهارت تمام از آنها استفاده کرده است. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، جزئیات در عکس‌ها به خوبی قابل مشاهده هستند و در شرایط نوری بد نیز تصاویری با کیفیت و با نور مناسب مشاهده می‌کنید. دو تصویر زیر با پی ۹ و آیفون ۶ اس ثبت شده‌اند. تصویر دوم که با دوربین هواوی پی ۹ ثبت شده، نور بهتری دارد و جزئیات بیشتری در تصویر مشخص است و بعلاوه نور مصنوعی در آن مشاهده نمی‌شود. این در حالی است که کمتر دوربینی در گوشی‌های هوشمند سراغ داریم که در شرایط نوری بد بتواند تصاویری با این کیفیت و جزئیات ثبت کند. تصاویر دیگر نیز که در نور بالا ثبت شده‌اند، دارای جزئیات مناسب هستند و در تعدادی از آنها نیز کیفیت بالای افکت‌های عکاسی را می‌توانید مشاهده کنید.

هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس هر دو مجهز به پردارنده‌ی کرین ۹۵۵ با معماری ۶۴ بیتی هستند و از لحاظ طراحی کاملا شبیه هم هستند. تنها تفاوت آنها درابعاد است. پی ۹ پلاس ابعاد ۵.۵ اینچی دارد در حالی که اندازه‌ی صفحه نمایش پی ۹، ۵.۲ اینچ است. پی ۹ در دو نسخه با رم ۳ و ۴ گیگابایت عرضه می‌شود و پی ۹ پلاس تنها نسخه‌ی ۴ گیگابایتی خواهد داشت. اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری Emotion UI (EMUI) نسخه‌ی ۴.۱ نیز به صورت پیش‌فرض روی این دو دستگاه نصب شده است.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر