آنتی ویروس های قلابی را از رایانه ی خود پاک کنید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که در حال دیدن یک وب سایت می باشید به طور ناگهانی با پیغام ” سیستم شما ویروسی می باشد ” (your system is at risk or your system has been infected with a virus) مواجه شوید همچنین لینکی به عنوان رفع این مشکل برای شما داده می شود که بعد از کلیک بر روی آن به صورت اتوماتیک نرم افزاری دانلود و بر روی سیستم شما نصب میشود. نرم افزار سیستم شما را اسکن می کند وپیغامی مبنی بر ویروسی بودن سیستم شما می دهد و برای پاک کردن این ویروسها به شما پیغام خرید نسخه کامل این نرم افزار را می دهد. به این نوع آنتی ویروسها ” آنتی ویروس ساختگی یا قلابی “ (ّFake Antivirus) می گویند.


تعداد زیادی از ویروسهایی که ساخته می شوند به این دلیل می باشد که بعدا آنتی ویروس آن را وارد بازار کنند و محصولات خود را بفروشند.


معمولا پاک کردن این آنی ویروسها خیلی ساده نیست و به شناخت این نوع آنی ویروسها نیاز می باشد. برای پاک کردن این نوع آنتی ویروسها امروز در خدمت شما هستیم با معرفی نرم افزار “Remove Fake Antivirus“ که به شما در شناسایی و پاک کردن این نوع آنی ویروسها کمک میکند.


از جمله آنتی ویروسهای ساختگی که توسط این نرم افزار شناسایی و پاک می شوند به شرح زیر می باشد:


Cyber Security
Alpha Antivirus
Braviax
Windows Police Pro
Antivirus Pro 2010
PC Antispyware 2010
FraudTool.MalwareProtector.d
Winshield2009.com
Green AV
Windows Protection Suite
Total Security 2009
Windows System Suite
Antivirus BEST
System Security
Personal Antivirus
System Security 2009
Malware Doctor
Antivirus System Pro
WinPC Defender
Anti-Virus-1
Spyware Guard 2008
System Guard 2009
Antivirus 2009
Antivirus 2010
Antivirus Pro 2009
Antivirus 360 and
MS Antispyware 2009
روش کار با این نرم افزار ساده می باشد به این صورت که بعد از اجرا با کلیک بر “Start” ، به صورت اتوماتیک ویروسها را شناسایی و حذف می کند.



برای دانلود نرم افزار Remove Fake Antivirusلینک زیر استفاده نمایید.


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر