آموزش دانلود وب سایت به طور کامل با نرم افزار httrack

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
شاید بخواهید یک وب سایت را به صورت کامل دانلود و در زمان مورد نظر به صورت آفلاین از آن استفاده کنید .این امکان با استفاده از یک سری برنامه ها وجود دارد ولی همیشه نرم افزارهایی وجود دارد که نسبت به رقبا یک سر و گردن بالاتر هستند. httrack نام یک برنامه 5 مگابایتی است که بر خلاف حجم کمش دارای کاربرد زیادی می باشد .با استفاده از httrack به راحتی می توانید وب سایت مورد نظرتان در بر روی هارد دیسک ذخیره کرده و در زمان دلخواه به صورت آفلاین از آن استفاده کنید .1. ابتدا نرم افزار httrack را از و نصب کنید .
همانطور که مشاهده می کنید نرم افزار بر روی ویندوز من نصب شده است . کافیست دو بار بر روی آیکون برنامه کلیک کرده تا اجرا شود .



2. بر روی کلید Next کلیک کنید .
در مرحله بعد کافیست یک نام دلخواه یا هر نام دیگری را برای وب سایت مورد نظر تایپ کرده و بر روی کلید Next بار دیگر کلیک کنید .



3.در مرحله بعدی می توانید با استفاده از گزینه set option یکسری تنظیمات را هنگام دانلود اعمال کنید . تنظیماتی همانند دانلود نکردن پسوند یا فرمت خاص ، فایل هایی که از یک مقدار مشخص حجمشان بالاتر است و هر چیزی دیگری که مربوط به یک وب سایت می شود . بعد از اعمال تغییرات بر روی کلید Next کلیک کنید .



4. در مرحله بعدی می توانید با انتخاب دو گزینه ای که در تصویر زیر ، مربع کناری آن تیک نخورده است بعد از پایان دانلود ، اینترنت را قطع یا سیستم عامل را خاموش کنید . با انتخاب گزینه Save settings only,do not launch download now می توانید تنظیمات را ذخیره و در زمان دیگری وب سایت مورد نظرتان را دانلود کنید . پیشنهاد میکنم تنظیمات پیش فرض را تغییر نداده و بر روی کلید Finish کلیک کنید .



منبع: learning.asarayan.com
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر