آموزش تغییر اندازه یکجا تصاویر با فتوشاپ

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
1. نسخه فتوشاپ من CS6 می باشد . فتوشاپ را اجرا کرده و مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید .
از منوی File و زیرشاخه‌ی Scripts بر روی Image Processor کلیک کنید.



2. در مرحله بعدی باید تنظیمات مربوط به اندازه ، فرمت فایل و محل ذخیره را مشخص کنید .

ابتدا در قسمت Select the image to process بر روی Select Folder کلیک نمایید.
اکنون پوشه‌ای که تصاویر مورد نظر در آن موجود است را انتخاب نمایید (در صورتی که تصاویر در یک پوشه نیست ابتدا همه‌ی تصاویر مورد نظر را در یک پوشه ذخیره کنید و سپس آن پوشه را در این قسمت انتخاب کنید).

2) در قسمت Select location to save processed images بایستی محل ذخیره تصاویر تغییر اندازه داده شده را انتخاب نمایید در صورتیکه پوشه ای انتخاب نشود در همان پوشه پیش فرض یک پوشه به صورت اتوماتیک ایجاد شده و تصاویر در آن ذخیره می شود . با انتخاب Save in Same Location تصاویر در همان محل اولیه ذخیره خواهند شد. با انتخاب Select Folder نیز می‌توانید پوشه‌‌‌ی دیگری را برای ذخیره‌ تصاویر انتخاب کنید.

3) در مرحله‌ی بعد، می‌توانید تصاویر تولید شده را در هر یک از فرمت‌های PSD ،JPEG و همچنین TIFF ذخیره نمایید.
با انتخاب Resize to Fit فیلدهای W و H که فیلدهای عرض و طول تصویر هستند فعال می‌شوند. شما بایستی در این فیلدها عرض و طول مورد نظر خود را بر حسب پیکسل وارد نمایید.

4) در نهایت با کلیک بر روی Run عملیات تغییر اندازه‌ی تصاویر آغاز خواهد شد و تصاویر جدید در محل انتخابی شما ذخیره خواهند شد.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر