آموزش تصویری فعال سازی و استفاده از store در ویندوز 8.1

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
همانطور که میدانید در نسخه 8.1 ویندوز ، برنامه استور نیز به آن اضافه شد .نرم افزار استور یک نرم افزار بسیار کار آمد میباشد که میتوانید به وسیله ی آن برنامه های مورد نیاز خود را پیدا کرده و آنها را نصب کنید. اما کاربران ایرانی برای استفاده از این برنامه دارای مشکلاتی هستند . در این مقاله قصد دارم راه کاری را به شما معرفی کنم تا بتوانید برنامه استور ویندوز خود را فعال کنید و از آن استفاده کنید. پس با آسارایان همراه باشید.





1. در ابتدای کار شما باید اکانت مایکرو سافت خود را فعال کنید اگر فعال نیست مراحل زیر را دنبال کنید . وارد محیط pc settings شوید و گزینه ی Accounts را انتخاب کنید.





-حالا از قسمت Your account گزینه ی Connect to a Microsoft account را انتخاب کنید





-اگر برای user خود رمز گذاشته باشید از شما میخواهد که رمز را وارد کنید . سپس باید ایمیل و رمز عبوری را که ساخته اید را وارد کنید.


-حالا باید 4 رقم پایانی تلفن همراه خود را که به وسیله آن اکانت ماکروسافت را ساخته اید وارد کنید. اگر هم مایل به این کار نیستید گزینه ی can’t do this right now را انتخاب کنید.





-سپس در آخر گزینه ی Switch را انتخاب کنید و پنجره را ببندید.


تا به اینجای کار شما اکانت ماکروسافت خود را فعال کردید . بعد از انجام این کار اگر خارج از کشور باشید به راحتی میتوانید نرم افزار استور را باز کنید و از آن استفاده کنید . اما اگر در ایران هستید نرم افزار استور باز نمیشود . در این صورت شما باید دو کار انجام دهید .


مرحله اول: وارد Control Panel شوید و گزینه ی Region را انتخاب کنید





حالا از سربرگ Location گزینه ی Home Location را بر روی گزینه ی United States قرار دهید





مرحله دوم: حالا شما باید آی پی اینترنت خود را تغییر دهید.برای این کار از نرم افزار Super Hide IP استفاده کنید



-سپس نرم افزار را باز کنید وآی پی را بر روی United States قرار دهید.


حالا اگر استور را باز کنید متوجه خواهید شد که به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر