آموزش تصویری به اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر با گوشی از طریق ویندوز 8 بدون نیاز به وایرلس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
امروزه کاربران زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که از اینترننت های بیسیم و سیمی استفاده میکنند . شاید شما از آن دسته افرادی باشید که از سرویس ADSL کابلی استفاده میکنید و نمیتوانید با وای فای تلفن همراه خود به اینترنت متصل شوید .یکی از راه کار ها تهیه مودم های وایرلس است اما راه کار ساده تر و بدون هزینه ای هم وجود دارد . اگر بر روی سیستم کامپیوتری خود ویندوز 8 را نصب کرده باشید میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی اینترنت خود را به اشتراک بگارید و از آن به صورت بی سیم استفاده کنید. در ادامه این مقاله روش انجام این کار را به شما آموزش میدهم.




1.در ابتدا کلید های ترکیبی win+x را فشار دهید و از لیستی که برای شما باز میشود Command Prompt (Admin را انتخاب کنید.









2.بعد از انجام این کار در پنجره باز شده شما باید عبارت زیر را وارد کنید




netsh wlan set hostednetwork ssid=MYNETWORKNAME key=MYPASSWORD

3.حالا در این مرحله به جای عبارت MYNETWORKNAME اسم شبکه بیسیم مورد نظر خود را وارد کنید و به جای عبارت MYPASSWORD یک رمز برای شبکه بیسیم خود انتخاب کنید.(توجه داشته باشید نباید هیکدام از این دو گزینه خالی باشند )
4.پس از انجام مراحل بالا عبارت زیر را دنباله عبارت قبلی وارد کنید و کلیک enter را فشار دهید تا اینترنت بی سیم شما ساخته شود.




netsh wlan start hostednetwork





منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر