آموزش اضافه کردن توضیح صوتی در نرم افزار Word 2007

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
قسمتی در زبانهای برنامه نویسی وجود دارد که برنامه نویسان برای درک بهتر و راهنمایی بیشتر گروه ، کدی را مستقل از کدهای اجرایی تایپ می کنند با نام کامنت . کامنت به کاربران دیگری که می خواهند بر روی پروژه کار کنند این امکان را میدهد تا بهتر متوجه و تغییرات هر قسمت شود .
در نرم افزار ورد 2007 هم این امکان هم به صورت متنی هم به صورت صوتی وجود دارد .


یعنی شما می توانید صدای خودتان را ضبط کره و برای فردی که می خواهد پروژه را ادامه دهد ، یک راهنمایی قرار بدهید .


بهتر است بدانید که مشخص کردن تغییرات ویرایشی در بخش Tracking معمولا برای اسنادی کاربرد دارد که بیش از یک نفر آن را تایپ می کنند. به جز حالت های این بخش، می توان از یک قابلیت دیگر نرم افزار Word که اضافه کردن یک توضیح صوتی است نیز استفاده کرد.


1. برای استفاده از توضیح صوتی ابتدا باید گزینه مربوط به توضیح صوتی را به بخش Access Toolbar در منوهای بالا اضافه کرد. بدین منظور ابتدا بر روی Microsoft Office Button (بالا سمت چپ) کلیک کنید و گزینه Word Option را انتخاب کنید.



2. در این صورت پنجره ای باز می شود که باید از لیست سمت چپ، گزینه Customized را انتخاب کنید. پس از آن گزینه All Commands را انتخاب کرده و سپس در لیست دستورات، گزینه Insert Voice را کلیک کنید. در نهایت گزینه Add را کلیک کنید.



خواهید دید که کلید مربوط به اضافه کردن پیغام صوتی در بخش Access Toolbar (بالا و سمت چپ پنجره نرم افزار) ظاهر شده است. با کلیک بر روی این گزینه، پنجره ای باز می شود که می توانید پیغام صوتی خود را ضبط کرده و در بخشی از سند که مورد نظر شماست به صورت توضیح صوتی قرار دهید تا کاربر بعدی، ویرایش ها و پیغام شما را متوجه شود. همچنین می توانید همانند تصویر زیر بر روی آیکونی که با فلش قرمز مشخص شده است کلیک کرده و فایل صوتی را از روی هارد دیسک انتخاب و در قسمت مورد نظر قرار بدهید .









منبع:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر