آموزشگاه زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
آموزشگاه زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی


دوره های های خارجی تنها محدود به مراجعین و افراد عادی نمیشود. برگزارکننده دوره های آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی و در دو روش مختلف میباشد. در روش اول میتوان گف که آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی در محیط خود آموزشگاه انجام میگردد و علاقه مندان میبایست به شکل حضوری در کلاسهای آموزشی زبان تجاری و بازرگانی شرکت کنند و یا روش دیگری نیز وجود دارد برای علاقه مندان از سوی سازمانها ، ادارات و یا موسسات که آموزشگاه زبان این امکان را به این عزیزان میدهد که در محیط کاری خود از آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی بهره مند شوند.


آموزشگاه زبان مفتخر به برگذاری دوره های خاص آموزش زبان در ادارات و شرکت ها با توجه به نیازهای خاص سازمانی آنها نیز میباشد .در دوره های اختصاصی ادارات , موسسات و شرکت ها , آموزشگاه زبان با برنامه ریزی دقیق بر اساس چارت سازمانی مراجعین, هدف و زمان این سازمانها دوره ها را برنامه ریزی و شخصی سازی میکند.





این دوره ها میتوانند شامل دوره های مکالمات عمومی General English ، دوره های تخصصی همچون بازرگانی و تجاری Business English , English for Marketing و یا دوره های خاص زبان ها تخصصی و یا همان (ESP (English for Specific Purposes باشد. آموزشگاه زبان مفتخر به همکاری با بسیاری از شرکت ها ، ادارات ، بانک ها و سازمان های معتبر است.









مباحث دوره های آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی شامل کلیه مباحث کاری ، تجاری و بازرگانی شامل : تماس های تلفنی اداری ، مکالمات و اصطلاحات تجاری ، قراردادهای بازرگانی ، سفارشات بازرگانی و تجاری و تمامی امور بین المللی شرکت ها و سازمانها میباشد.

آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی


برگزاری این دوره های مخصوص، مزایای بسیاری برای ادارات، سازمان ها و شرکت ها دارد از قبیل ارتقای سطح بین المللی و بالا بردن سطح کیفی کارکنان. همچنین دوره های آموزش انگلیسی تجاری و بازرگانی به ارگانها و سازمان ها این امکان را میدهد تا سریعتر به هدف یادگیری زبان خود برسند چراکه پیدا کردن دوره ای مطابق با نیاز هر سازمان کار بسیار مشکل و اغلب غیر قابل دسترسی برای کارکنان یا حتی روسا و مدیران آن سازمان میباشد و این در حالی است که مشاورین آموزشگاه زبان آگاهی کامل از حیطه های متفاوت در زمینه کاری از سازمان ها، موسسات و شرکت های خاص را داراست و شما نیز میتوانید با ما همگام و همقدم باشید چراکه یادگیری زبان های خارجه حق شماست .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر