آخ آخ آخ از دست این پسرا

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع arezoo
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

arezoo

همراه خوب
2014-02-08
34
53
0
مرد به خدا می گه: چرا زن رو زیبا آفریدی؟

خدا می گه: واسه اینکه تو دوستش داشته باشی!

دوباره می پرسه پس چرا ناقص العقله؟

خدا هم درجواب به این سوال احمقانه مرد پاسخ میده:

واسه این که تورو دوست داشته
از دست این pسرا





مواد لازم برای درست کردن مرد:مواد خود را حرام نکنید………مرد ها درست شدنی نیستند
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Melika
ببین خانوم ، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پانزده هزار کلمه برای
صحبت کردن استفاده میکنند ولی زنها از سی هزار کلمه . دیدی؟ ثابت شد شما زنها بیشتر
حرف میزنین تا ما مردها؟ خانم : هیچ هم همچنین چیزی نیست . فوقش ثابت شده که ما
هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره …! ببخشید چی گفتی؟؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Melika
وقتی خدا حوا رو آفرید چی گفت؟
کار نیکو کردن از پر کردن است
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Melika
فرق باطری با مرد چیست؟ باطری اقلا یک قطب مثبت داره ولی مرد هیچ چیز مثبتی نداره
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika
از خدا می پرسند: چرا اول مرد رو آفریدی بعد زن رو؟ خدا می گه:
شما هم اگه بخواین چیزی بنویسین اول چرک نویس می کنین. بعد پاک نویس!!!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Melika
شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از
حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از ۶۰ ثانیه دوام نمی آورد
:d
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟
معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند


از یه دختر می*پرسن: چرا شما به پسرا میگین bf؟ میگه: آخه مخفف کلمات: بدبخت فلک زده است!

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
مردها ۳ تا آرزو دارند:

۱٫اونقدر که مادرشون میگه، خوش تیپ باشن

۲٫اونقدر که بچه شون میگه، پولدار باشن

۳٫اونقدر که زنشون شک داره ، زن داشته باشن
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Melika

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر