آخرین خبرها از سریال نوروز 93 شبکه سه

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
محمد حسین غضنفری تدوین مجموعه تلویزیونی "روزهای بد، در" و یحیی سپهری ساخت موسیقی آن را برعهده گرفت.

ایرج محمدی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "روزهای بد در" که ویژه عید نوروز در حال تهیه و تولید است، از پیش برد 40 درصد از مراحل تصویربرداری کار خبر داد و گفت: در حال حاضر تقریبا 40 درصد از ضبط پروژه "روزهای بد در" پایان یافته است و گروه در حال تصویربرداری سکانس های مربوط به مدرسه‌ای در ازگل هستند. همچنین به تازگی تصویربرداری‌مان در یک بیمارستان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به تدوین همزمان سریال با تصویربرداری آن ادامه داد: تدوین "روزهای بد، در" همزمان با تصویربرداری آن شروع شده است و محمدحسین غضنفری این وظیفه را برعهده دارد. همچنین موسیقی سریال نیز توسط یحیی سپهری ساخته می شود.

هومن برق نورد، مهران غفوریان، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، مریم امیرجلالی، مهرناز بیات، غلامرضا نیکخواه، لاچین دربندی، امیررضا میرآقا، محمدرضا شیرخانلو بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

"روزهای بد، در" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که ویژه نوروز آماده می شود.

داستان این سریال 13 قسمتی درباره سرایداری است که بعد از گذشت 30 سال در آستانه ازدواج فرزند خود قرار است بازنشسته شود. حال که قصد دارد مراسم ازدواج او را در مدرسه برگزار کند، این اتفاق برایش رقم می خورد. متن سریال "روزهای بد در" را برزو نیک‌نژاد نوشته است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina، ترنم** و pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر