بهترین تجربه در درمان ریزش مو

zelzeleh

افتخاری
2013-10-22
446
738
0
تهران
بهترین تجربه در درمان ریزش مو

متاسفانه بعلت نبودن روش جامع در درمان ریزش مو اکثر کسانی که از ریزش مو رنج میبرند
به درمان مناسب دست پیدا نمیکنند و با صرف وقت و هزینه های فراوان مورد سواستفاده
شرکت ها وافراد مدعی درمان قرار میگیریند .........
لذا خواهشمندم افرادی که تجربه مفید دارند صادقانه یان کنند تا دیگران بهره بگیرند و راه را
اشتباه نروند...

محصولات کاذب:هر چند وقت یکبار محصولی وارد بازار میشود،سر و صدای زیادی بپا میکند.تبلیغات وسیعی در مورد آن در رسانه ها بخصوص کانالهای تلویزیونی و ماهواره ای انجام میشود. ادعاهایی در مورد کشفی جدید، اختراعی نو،درمان قطعی، راه حل دائمی ریزش مو صورت میگیرد. با قیمتهای گزاف بفروش میرسند. بعضی از انواع آنها مجوز فروش ندارند در شبکههای ماهواره ای تبلیغ میشوند و به صورت تلفنی سفارش داده میشودو منبع توزیع آنها مشخص نمیشود .اما بعضی از آنها مجوز فروش را دریافت کرده و حتی از صدا و سیما هم تبلیغ میشوند.

این محصولات معمولا بعد از مدتی با برآورده نکردن انتظارات مصرف کنندگان بازار خود را از دست میدهد و جا را برای محصولی جدیدتر با ادعاهایی عجیبتر و قیمت بالاتر خالی میکند. وقتی به ترکیبات این محصولات دقت شود،معلوم میشود که هیچ ترکیب جدید یا کشف تازه ای در آن وجود ندارد و حد اکثر از مواد و گیاهانی که به آنها اشاره شد در ساخت آن استفاده شده است.این محصولات را در هیچ منبع علمی پوستی نمیتوان یافت و مخاطب تبلیغات آن نیز تنها مصرف کنندگان ایرانی است. و بازار فروشی خارج از ایران ندارند .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر