اگر مشتاقید که روند پیشرفت این عملیات دشوار را در قالب چند عکس ببینید در ادامه با ما همراه باشید :
اپراتور سوخت گیری در حال تنظیم دستی نازل. قبل از اختراع ادوات سنجش الکترونیک خلبانان و خدمه هواپیمای سوختگیری باید به طور چشمی نازل را در محل مخصوص ورود سوخت در هواپیمای جنگی قرار می دادند
نازل KC-97 درحال اتصال به هواپیمای بمب افکن جهت سوخت گیری، تصور کنید این عملیات بدون هر راهنمای الکترونیک و فقط با تجربه و تسلط خلبان ها انجام می گرفته
این نمونه پیشرفته KC-97 است که می تواند تا ۲۰۰،۰۰۰ گالن سوخت انتقال دهد در کنار آن تا ۳۷ نفر سرنشین و ۳۷،۶۵۰ کیلو بار حمل کند
اگر دقت کنید در کابین، اپراتور سوخت گیری را می توانید ببینید
اپراتور هواپیمای سوخت رسان KC-135 درحال تنظیم نازل برای انجام دادن سوخت گیری یک F-35Aو این هم جدیدترین هواپیمای سوخت رسان KC-46A ساخت شرکت بویینگ که تازه از ۲۰۱۱ به خدمت ارتش ایالات متحده در آمده.