یک پرچم دار تمام عیار : مشخصات منتسب به اسمارت فون HTC One M9 لو رفت

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
[FONT=font1_katana]

[/FONT]
HTC-One-M9-concept.jpg

[h=1]یک پرچم دار تمام عیار : مشخصات منتسب به اسمارت فون HTC One M9 لو رفت[/h]
اطلاعاتی از پرچم‌دار بعدی کمپانی اچ‌تی‌سی در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است که حکایت از یک اسمارت فون فوق العاده دارد. این محصول در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ با نام M9 روانه بازار خواهد شد.
شاید استفاده از اسنپدراگون ۸۰۵ در پرچمدار بعدی HTC خبر خوبی برای طرفداران این کمپانی نباشد چون این پردازنده از نوع ۳۲ بیتی بوده و انتظار میرفت حداقل پردازنده اولین پرچمدار ۲۰۱۵ این تایوانی اصیل ۶۴ بیتی باشد که متاسفانه نیست !
بنا به شایعات رسیده ، HTC M9 به ۳ گیگابایت RAM مجهز شده و نمایشگر آن ۵٫۵ اینچ و با کیفیت QHD است ، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با لرزشگیر آپتیکال، ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت باتری و اسپیکر هایی که از تکنولوژی Bose استفاده میکنند هم از دیگر مشخصات منتسب به این تلفن هوشمند هستند.همچنین گفته شده که بدنه HTC One M9 از نوعی آلومینیوم (aluminum silicon-carbide composite) ساخته خواهد شد.
شاید مشخصات مذکور برای پرچمدار ۲۰۱۵ اچ تی سی کافی یا خوب بنظر برسند اما قطعا جای یک پردازنده ۶۴ بیتی همانند اسنپدراگون ۸۱۰ در این تلفن خالی است.
البته ناگفته نماند که بنا به شایعات یک نسخه “Prime” نیز برای این تلفن در نظر گرفته شده است که متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست اما احتمال دارد که نسخه پرایم HTC M9 از پردازنده ۶۴ بیتی بهره مند باشد.
در هر صورت ، تمامی این مشخصات و اطلاعات فعلا فقط در حد شایعه است و هنوز نمی توان به طور قطع در مورد آنها نظر داد ، هرچند که به نظر می رسد اکثر موارد گفته شده را در پرچم دار بعدی اچ تی سی مشاهده کنیم.
منبع :
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر