گيگابايت لپ تاپ بازي Ultraforce P35W v2 را معرفي کرد : 8 گيگابايت رم و هارد 4 ترابايت

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
گيگابايت لپ تاپ بازي Ultraforce P35W v2 را معرفي کرد : 8 گيگابايت رم و هارد 4 ترابايت

گيگابايت بعد از مدتي که حضور کم رنگ در بازار لپ تاپ داشت ، اين روزها با دست کاملا پر بازگشته و محصولات جديد مادربورد هاي جديد ، کارت گرافيک هاي قدرتمند و امروز هم تاپ هاي مخصوص بازي خود را معرفي کرده در ادامه شاهد معرفي و مشخصات گيگابايت Ultraforce P35W v2 باشيد.
گیگابایت امروز از نوت‌بوک Ultraforce P35W v2 رونمایی کرد؛ محصولی که قرار است پاسخی به نیاز روزافزون گیمرهای دستگاه‌های قابل‌حمل باشد. این لپ‌تاپ به پردازنده‌های نسل چهارم Core i7 اینتل و رمی 8 گیگابایتی مجهز شده و کارت گرافیک مقتدر انویدیا جی‌فورس GTX 870M شش گیگابایتی GDDR5 بر روی آن سوار شده است.
P35W v2 قابلیت‌های افزایش حافظه بسیار خوبی را نیز برای خریداران خود فراهم کرده است. پشتیبانی از چهار اس‌اس‌دی تا ظرفیت 2 ترابایت یا دو اس‌اس‌دی 512 مگابایتی mSATA به اضافه دو هارد HDD یک و نیم ترابایتی و در مجموع پشتیبانی 4 ترابایت پشتیبانی حافظه از ویژگی‌های استثنایی این لپ‌تاپ‌ گیمینگ است.صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ‌ها 15.6 اینچی است و گیگابایت از رزولوشن آن با عنوان فول اچ‌دی نام برده که احتمالا می‌توان آن را 1920x1080 پیکسل تفسیر کرد. کاهش دهنده میزان نور یا آنتی گلیر، نمایش رنگ به شکل زنده و زاویه دید 170 درجه‌ای از قابلیت‌های صفحه‌نمایش P35W v2 ذکر شده است. پورت DisplayPort برای انتقال تصاویر تا رزولوشن 4K و همچنین کیبورد با نور پس‌زمینه نیز از ویژگی‌هایی است که امروزه در هر نوع لپ‌تاپ گیمینگی دیده می‌شود.P35W v2 با وزن 2.16 کیلوگرمی و ضخامت 20.9 میلی‌متری به ادعای گیگابایت سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ 15.6 اینچی می‌باشد. قیمت این لپ‌تاپ هنوز از سوی گیگابایت اعلام نشده اما تعدادی از سایت‌های فروش، قیمتی 1599 دلاری برای آن پیشنهاد داده‌اند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر