گوشی های پرفروش ماه گذشته

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، عنوان پرفروش ترين گوشی ماه گذشته به كمپانی سونی رسيد، گوشی هوشمند اكسپريا Z2 رتبه نخست ليست ده گوشی پرفروش دنيا را از آن خود كرد.

شرکت کروسل لیستی از پرفروش‌ترین گوشی‌هایی که در ماه فوریه (بهمن ماه) در سراسر دنیا به فروش رسیده، ارائه کرده است. ماه فوریه با توجه به رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل یکی از مهم‌ترین ماه‌های سال میلادی به شمار می‌رود. در طول این ماه همه شرکت‌های بزرگ در فیرا گرند ویا بارسلون گرد هم جمع شدند و به رونمایی از جدیدترین محصولات‌شان پرداختند.

شرکت کروسل هم تقریبا اواخر هر ماه بر اساس میزان فروش لوازم جانبی در شش قاره و بیش از 70 کشور دنیا، پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا را به فهرست اعلام می‌کند.

در ماه گذشته جدیدترین محصول سونی با نام Xperia Z2 عنوان پرفروش‌ترین گوشی دنیا را از آن خود کرد و پرچم‌دار سامسونگ یعنی Galaxy S5 پس از سونی قرار گرفت.

جایگاه سوم جدول باز هم به سونی با گوشی Xperia Z1 Compact تعلق گرفت. گوشی iPhone 5 نیز رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد.

گوشی Xperia Z1 سونی هم که اوایل پاییز معرفی شده بود در این جدول در رده پنجم قرار گرفت و محصول نوکیا با نام Lumia 1320 در رده ششم و Xperia Z در رتبه هفتم جدول جای گرفت.

در میان این لیست دو گوشی ال‌جی نیز با نام‌های Optimus L9 II و Optimus L7 II P710 به ترتیب جایگاه هشتم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند و Galaxy S4 Active سامسونگ در رده نهم جدول قرار گرفته است.
__________________

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر