گزارش ایسنا از حاشیه‌های راهپیمایی 22 بهمن

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
مردم ایران در 22 بهمن ماه با حضور پرشور و نشاط و وحدت‌آمیز خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و گام‌های بلندی در مسیر اقتدار کشور برداشتند تا بدخواهان ملت بیش از پیش مایوس شوند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) 22 بهمن امسال ویژگی خاصی داشت و آن پاسخ صریح ملت ایران به یاوه‌گویی‌ها و اهانت هتاکانه نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام بوده است. ملت ایران در شعار و عمل خود نشان دادند که ما عاشق رسول الله(ص) هستیم.


22 بهمن امسال بار دیگر ملت بزرگ ایران از بیداری اسلامی در کشورهای همسایه و مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و حرکت‌های آزادیخواهی و مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان آن در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت کردند.


خانواده‌های شهدا با همراه داشتن تصاویر شهیدان در راهپیمایی، نخبگان، ورزشکاران، قهرمانان و برگزیدگان رتبه‌های علمی و مدال‌آوران المپیادهای جهانی با حضور خود جلوه‌ ویژه‌ای را به تصویر کشیدند.


حضور هنرمندان جوان تجسمی دانشگاه‌های هنر در مسیرهای راهپیمایی و خلق آثار و تابلوهایی به دست آنان در حاشیه مراسم 22 بهمن امسال مشهود بود.


امسال جانبازان به ویژه جانبازان ویلچری، شیمیایی و قطع نخاعی با وجود مشکلات و وخامت احوال‌شان برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های شهدا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با ولایت و رهبری بیعتی دوباره بستند.


بیش از 4 هزار و 500 خبرنگار، عکاس و عوامل خبری در تمامی استان‌های کشور برای پوشش خبری ویژه برنامه 22 بهمن فعالیت داشتند؛ بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار، عکاس و عوامل خبری داخلی در تهران و همچنین بیش از دو هزار و 800 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در استان‌های کشور مراسم 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری دادند.


بیش از 980 غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدای و رفاهی در مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی در تهران و حدود 18هزار غرفه در مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور تعبیه شده است.


اقلام تبلیغاتی از جمله پرچم و ماکتی از پهپاد rq170 ایرانی به راهپیمایان اهدا می‌شد.


راهپیمایان 22 بهمن، تابوت نمادین گروه تکفیری داعش را روی دوش خود حمل می‌کنند. روی این تابوت تصاویری از ابوبکر بغدادی رهبر گروه داعش،‌ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد. همچنین راهپیمایان پلاکاردی با خود حمل می‌کنند که داعش را گروه دولت الحادی عصیان و شرارت معرفی می‌کند.


بیمارستان های شهر تهران پایگاه های سنجش پزشکی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن برپا کرده‌اند. این خدمات که به صورت چادرهای سیار به راهپیمایان ارائه می شود، در بخش هایی مثل تست قندخون، فشار خون و وزن و قد انجام می‌شود.


مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن پلاکاردهایی با مضمون «ما تا آخر ایستاده‌ایم» در دست دارند.


هم‌چنین اعضای گروه امداد و نجات کوهستان سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن مانور هوایی خود را از ساختمان‌های بلند شهر تهران آغاز کردند. این مانور در گروه‌های چندنفره متشکل از امدادگران هلال احمر بر فراز ساختمان‌های بلند در مسیر راهپیمایی در حال انجام است.


مانور جمعیت هلال احمر با واکنش و استقبال جمعیت حاضر در راهپیمایی مواجه شد که مانوردهندگان را تشویق می‌کردند.


اقوام مختلف با لباس‌های محلی به نشانه وحدت ایرانیان در راهپیمایی حضور یافتند.


برخی از راهپیمایان پلاکاردهایی با مضامین «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»، «همه تحریم‌ها باید برداشته شود»،‌ «آمریکا حق ندارد حتی یک شرط بذاره تا وقتی مثل آدم تحریم برنداره»، «مذاکره با قدرت نشانه عزت ماست، توافقات ننگین مایه ذلت ماست».


بعضی از شعارهایی که مردم سر می‌دادند، عبارت بود از: «الموت‌لامریکا»، «الموت‌لاسراییل»، «مطیع امر رهبریم»، «ما تا آخر ایستاده‌ایم».


ادامه دارد....
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر