{گردشگری}معرفی هتل درویشی مشهد

darvishihotel

New member
2014-07-08
1
1
0
هتل مجلل درویشی مشهد
هتل مجلل درویشی یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین هتل های بین المللی میباشد که دارای 5 ستاره میباشد. این هتل را از روش رزرو و شرکت های هواپیمایی میتوان رزرو کرد

این هتل در مشهد مقدس و یکی از نزدیکترین هتل ها در بین می باشد

رستوران مراکشی


در طبقه تحتانی هتل درویشی در قسمت انتهایی بازارچه مشهد رستورانی وجود دارد و با طبخ غذاهایی به شکل شیوه ای که شاید برای ایرانی ها عجیب باشد در ظرفهایی خاص طبخ می شود و در ظرف های عجیب تر سرو می شود ولی چیزی که در این غذا ها مشترک است استفاده از فلفل زیاد و برنج به صورت دم شده می باشد.

این غذا ها به روش مراکشی در همان ظروف طبخ و سرو می شوند و طعم های بسیار جالبی دارند که استفاده کردن از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

رستوران روف گاردن هتل درویشی

رستوران

رستوران روف گاردن هتل درویشی در طبقه فوقانی لابی هتل درویشی فضایی سبزی وجود دارد که در این فضای دلنشین و بسیار زیبا رستوران روف گارون هتل درویشی آماده پذیرایی از میهمانان خود با انواع غذاهای فرنگی با طعم های سس های مختلف می باشد.

از مهمترین و بارز ترین نکته های را که در رستوران روف گاردن هتل درویشی به چشم می آید. عشق و علاقه بسیار زیاد پرسنل این قسمت به کار در این محل می باشد.

پرسنل رستوران روف گارون هتل درویشی علاوه بر علاقه مندی به کار در این محل خاص بسیار مجرب و اموزش دیده می باشد.
t3n.jpg

مرکز خرید هتل درویشی
d3.jpg

مرکز بازارچه هتل درویشی


در طبقه تحتانی هتل درویشی بازارچه کوچکی قرار دارد که در عین کوچکی بزرگترین و بهترین سوغات خراسان و سایل مورد نیاز زائرین محترم را فراهم کرده است تا میهمانان هتل بدون نیاز به خارج شدن از هتل بتوانند خرید سوغات و مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه کنند علاوه بر این،بازارچه مورد استفاده همشریان محترم نیز می باشد زیرا.اجناس خاص با برندهای مختلف در این بازارچه می تئوانند تهیه کنند.
هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل ها در بین میباشد
هتل درویشی مشهد هتل درویشی

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
خب این هتل درویشی که بهترینه حاضر نیست دو تومن خرج کنه بنر بزاره تو سایت ها به جای تاپیک که بر خلاف قوانین هستش؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر