ویژه جام جهانی 2014 کی‌روش: داور و مسی تفاوت بوجود آوردند/ امیدوارم من را مجازات نکنند

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
622719_558.jpg
کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل آرژانتین گفت: برداشت من این است اتفاقی افتاد که انتظارش را داشتیم، دست آخر متاسفانه ما یک بازی احساسی را دیدیم.

وی ادامه داد: ‌لازم بود که دفاع کنیم و خوب تمرین کنیم. قول داده بودیم که بهتر می‌شویم. چند فرصت داشتیم که از دست رفت. فکر می‌کنم دو شخصیت تفاوت در بازی ایجاد کردند. البته آرژانتینی‌ها بردند چون بهترین تیم را داشتند و بهترین بازیکنان که یکی از آنها مسی بود که گل زد.

کی‌روش گفت: مسی بارها تلاش کرد تا موقعیت مناسب را پیدا کند. او نیمه اول آرام آرام خودش را پیدا کرد و دقیقه آخر هم گل زد. او بهترین بازیکن جهان بود و کارش را انجام داد.


وی افزود: شخصیت بعدی داوری بود که یک پنالتی را نگرفت. او‌ می‌توانست بهتر قضاوت کند. در نهایت اینکه به تیمم افتخار می کنم و از آنها راضی هستم. این قابل قبول نیست که داور 5 متر از صحنه دور باشد و پنالتی را نگیرد.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه باید برای بوسنی هم راهی پیدا کنید، گفت:‌ تلاش کردیم توپ را در این میدان حفظ کنیم. تصمیم من این بود که 5 دقیقه برویم زمین حریف چون می‌خواستیم ببریم. یک لحظه فرصت پیش آمد اما وقتی یک طرف مسی را داشته باشید این تفاوت را ایجاد می کند. با این حال اگر داور پنالتی را گرفته بود کار برای آرژانتین دیگر راحت نبود.

کی‌روش در مورد اینکه در بازی با بوسنی به دنبال چه نتیجه‌ای است و‌ آیا به دنبال صعود است، گفت‌: این مسابقه تمام شد. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که بازی بعدی چه می‌شود. اگر می‌توانستم پیش‌بینی کنم زندگی دیگری داشتم اما الان نیاز به استراحت داریم. 4 روز وقت داریم و یک روز باید برای استراحت باشد.

وی افزود: هدف اصلی‌ام این است که با همان باور قبلی روحیه‌مان را حفظ کنیم. مثالی می‌زنم، نیمه اول خیلی رنج کشیدیم اما نیمه دوم خیلی قوی تر بودیم. ما هرگز استراحت نمی‌کنیم و هرگز هم تظاهر نمی‌کنیم می خواهیم به تیم دیگری خسارت بزنیم. آرژانتین با این بازیکنان شایستگی داشت و باید به آن احترام گذاشت اما در این نود دقیقه معلوم شد که شهرت عامل پیروزی نیست. ما رقابت کردیم و دو تیم عالی بازی کردند. برخی نابغه هستند و برخی هم تلاشگر. مودبانه می‌گویم که می‌خواهیم در زندگی‌ام فوتبال بیشتری بازی کنم.

کی‌روش گفت:‌ مسی عالی بازی کرد و گلش زیبا بود اما متاسفانه داور تصمیم خوبی نگرفت چون دید صحنه را. من هم دیدم داور 5 متر پشت خط بود و امکان نداشت نبیند. به همین دلیل کمی غمگین هستم امیدوارم به دلیل بیان واقعیت مرا مجازات نکنند. داور اشتباه کرد، اما آرژانتین برایم قابل احترام است، اما داور در سطح این بازی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی دفاعی چطور توقع برد داشت، گفت:‌ من نمی‌توانم اجتناب کنم از بیان این مطلب. من از سوی ایرانی‌ها باید از همه حامیان تیم ملی تشکر کنم. احساس می‌کنم در زمین ما همه آرژانتینی بودند. باید از همه کسانی که از ایران حمایت کردند تشکر کنم. لحظاتی که حامیان ما واکنش مثبت نشان دادند و انگیزه مضاعفی به ما دادند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر