ویژه جام جهانی 2014 کلمبیا از سد یونان گذشت/خرد کردن یونان به فالکائو نیاز نداشت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - کلمبیا در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ توانست برابر یونان به پیروزی دست یابد.
به گزارش بیست چهارده ، تیم‌های کلمبیا و یونان از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه مینیه‌روی شهر بلو هوریزونته به مصاف هم رفتند تا نخستین بازی خود در گروه C جام جهانی ۲۰۱۴ را برگزار کنند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر به سود کلمبیا به پایان رسید. آمرو(۴)، گوتیه‌رز(۵۸) و جیمز رودریگوئز (۳+۹۰) گل‌های کلمبیا را به ثمر رساندند. نیمه اول: نیمه نخست دیدار کلمبیا - یونان با تک گل دقیقه ۴ آمرو یک بر صفر به سود کلمبیا به پایان رسید. نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که کلمبیایی‌ها برتری نسبتاً محسوسی در حفظ توپ نسبت به حریف خود داشتند و در دقیقه ۴ بازی توانستند توسط آرمرو به اولین گل خود دست پیدا کردند. زردپوشان در ادامه چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر روی دروازه یونان ایجاد کردند اما مدافعان یونان اجازه زدن گل بیشتر را به آنها ندادند. نیمه دوم: نیمه دوم باز هم زردپوشان کلمبیایی بودند که توانستند به گل دست پیدا کنند. در دقیقه ۵۸ روی ضربه کرنری که نصیب کلمبیایی‌ها شده بود گوتیه‌رز توانست در محوطه جریمه بالاتر از مدافعان یونان بلند شود و دروازه این تیم را باز کند. در دقیقه ۶۲ بازی یونانی‌ها در پی جبران یکی از گل‌های خورده بودند اما بدشانسی نصیب این تیم شد و توپ گیکاس به زیر تیرک دروازه کلمبیا خورد و گل نشد. همین توپ به یک ضد حمله برای کلمبیا تبدیل شد اما به نتیجه نرسید. یونانی‌ها همچنان به جبران شکست امیدوار بودند و ساماراس در دقیقه ۸۶ با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه کلمبیا را تهدید کرد اما توپ تنها با چند سانتی‌متر اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با برتری ۲ بر صفر کلمبیا رو به اتمام بود که زردپوشان آمریکای جنوبی در دقیقه ۳+۹۰ توسط جیمز رودریگوئز به گل سوم رسید و شروعی فوق العاده در جام جهانی داشت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: asalak

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر