کلاس آیلتس آنلاین (کلاس آیلتس مجازی | کلاس ielts غیر حضوری)

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
online-tutoring.jpg



کلاس آیلتس آنلاین (کلاس آیلیتس مجازی | کلاس ielts غیر حضوری)


آنلاین و پری آیلتس (با استفاده از اسکایپ یا ooVoo) برای عزیزان خارج از کشور و دوستانی که در شهرستان ها هستند، فقط به صورت خصوصی ( ) یک تا سه نفری برگزار می گردد. این مجازی ، هیچ فرقی با حضوری ندارند. درضمن، برای ارتباط، صوت کافی می باشد و نیازی به ارتباط تصویری نیست.














هزینه کلاس IELTS آنلاین


هزینه ی این کلاس ها هم اکنون 60 تا 75 هزار تومان با توجه به سطح متقاضیان عزیز می باشد و عزیزانی که در شهرستان ها ساکن هستند از تخفیف ویژه ی اکسیر برخوردار می گردند.


با اضافه شدن هر یک نفر به کلاس خصوصی آیلتس، 5 هزار تومان به هزینه کلاس اضافه می شود.


بین محتوای کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری، هیچ تفاوتی وجود ندارد و اکسیر هم اکنون زبان آموزانی از مشهد، اصفهان، گنبدکاووس، گرگان، ارومیه، کیش و اهواز در داخل از کشور و همچنین متقاضیان آیلتسی از انگلستان، نروژ، کانادا، روسیه، ترکیه، دبی و غیره از خارج از کشور دارد.










مراحل و روش برگزاری کلاس آیلتس آنلاین


با آموزشگاه تماس بگیرید یا یک ایمیل بفرستید تا یک وقت مصاحبه اسکایپی با شما هماهنگ گردد. بعد از مصاحبه، مدت زمان همکاری و هزینه آن با توجه به سطح شما اعلام گشته و پس از عقد قرارداد همکاری، آنلاین شروع می شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر