کفپوش سه بعدی فولکوتک

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کفپوش سه بعدی فولکوتک: امروزه کفپوش های سه بعدی در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و ساخته می شوند ، استفاده از طرح های اختصاصی در ساخت باعث شده است انتخاب افراد راحت تر شده و زیبایی هرچه بیشتر را برای منازل به ارمغان می آورد. در دنیای امروزی شاهد پیشرفت های فراوانی هستیم که این پیشرفت های کنونی بشر باعث تنوع طلبی بشر در زندگی شده است . طراحی دکوراسیون هم به مانند دیگر هنرهای تزیینی پا به عرصه ی نو آوری گذاشته و طرح های خاص جدیدی را ارائه داده که مهمترین ان ها ، کفپوش سه بعدی است .این روز ها همه به دنبال نو کردن محیط خانه خود هستند ، به ویژه با نزدیک شدن ایام سال نو تغییر در محیط منزل بیشتر به چشم می آید .چه بهتر که این کار را با کف منزل شروع کنند زیرا کف یک خانه مهمترین نقش را در تغییر و زیبا نشان دادن دکوراسیون دارد . وقتی فرش نو برای خانه تهیه می کنید زیبایی خانه چند برابر می شود .کف خانه نیز به مانند فرش عمل می کند و تعمیر کف خانه می تواند اولین کار برای تغییر محیط یک خانه باشد .


shutterstock_119161099.jpg



وقتی از کف محیط خانه خسته شدید و به دنبال روش جدید برای نو کردن کف آن می گردید ، ما به شما کفپوش سه بعدی را پیشنهاد می کنیم . از هرنوع کفپوشی که استفاده می کنید این اطمینان خاطر را داشته باشید که با کفپوش های سه بعدی قابل رقابت نیستتند . کفپوش های مختلفی در شکل ها ، رنگ ها ، طرح های جدید تولید می شوند .مقر اصلی شرکت کفپوش سه بعدی دبی است که شهرت جهانی در دنیا را به خود اختصاص داده . کفپوش سه بعدی برای استفاده در جاهای مختلف محیط خانه کاربرد دارند مثلا برای استفاده در سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، حمام و دستشویی و غیره . کفپوشه های سه بعدی وقتی در کف محیط خانه استفاده شده باشد برای نمونه در کف آشپزخانه یا استخر ، یک حس سه بعدی خاصی را به انسان می بخشد و منظره ی چشم نوازی به محیط می دهند.


دلیل نام گذاری این کفپوش به سه بعدی این می باشد که ، کفپوش سه بعدی از تصاویر زاویه دار در کنار زاویه های نیمه شفاف مختلفی برای ایجاد حس سه بعدی بودن تصاویر استفاده شده است . محیطی را تصور کنید که کف آن با کفپوش سه بعدی طراحی شده باشد ، گویی در محیط واقعی خود را احساس می کند و به چشم خود آن منظره را می بینید ، برای نمونه کفپوش سه بعدی با طرح امواج دریا وقتی وارد محیطی که کفپوش سه بعدی به کار رفته می شوید به چشم خود می بینید که امواج دریا از کف زمین به بالا می آیند واین منظره ی لذتی برای انسان به وجود می آورد که روح را می نوازد . کفپوش سه بعدی محدود نیستند و در انواع مختلفی تولید می شوند و شما می توانید هر نوع مدلی با موضوعی را سفارش دهید . کفپوش های سه بعدی دریایی و یاشکل حیوانا ت ، طبیعت و مناظر آن و غیره وجود دارند.


این تصاویر ابتدا توسط پرینترهای مخصوص به چاپ می رسد و سپس بر اساس اندازه و شکل محیطی از خانه که قرار است کفپوش سه بعدی به کاربرده شود نصب می گردد و سپس سطح عکس را چند لایه لاک الکل و اپوکسی پوشش می دهند . کفپوش های سه بعدی می توانند فضای خانه را متنوع جلوه دهند و بیننده را به هیجان آورند که آیا منظره ای که با چشم می بیند واقعی ست یا نه ؟ آن را باور کند یا نه ؟ با کفپوش سه بعدی می توانید دنیای جدیدی را در محیط خانه ، ادره جات, هتل ها ، رستوران ها ، استخر ها و غیره تجربه کنید . همچنین در انتخاب کفپوش های سه بعدی از انواعی استفاده کنید که در درون آن بافت ها و گره هایی به صورت تکراری در آن ها به کار رفته باشد .


shutterstock_35381092.jpg



رنگ کفپوش سه بعدی مناسب برای محیط خانه
رنگی که قرار است کف محیط خانه را با آن پوشش دهید باید با دکوراسیون منزل نیز همخوانی داشته باشد و انتخاب رنگ برای کفپوش فضای خانه مهمترین نقش را در زیبا ترنشان دادن منزل دارد . انتخاب رنگ برای کفپوش فضا می تواند برای اهالی خانه آسودگی و آرامش را به ارمغان بیاورد . اگر محیط خانه تان از نور کافی برخوردار می باشد ، میتوانید رنگ تیره را برای کفپوش سه بعدی ، در محیطی که قرار است نصب شود ، انتخاب کنید . دکوراسیون منزل نیز می تواند در انتخاب رنگ برای کف خانه کمک کند تا رنگ کفپوش با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشدو تضاد رنگ ، شلختگی را برای محیط منزل به وجود نیاورد . اگر تصمیم گرفته اید کف اتاق نشیمنتان را تیره کنید ، پیشنهاد می شود از رنگ های گرم برای مبلمان خود انتخاب کنید . برای انتخاب رنگ کفپوش سه بعدی برای اتاق خواب ، باید رنگی را انتخاب کرد که آرامش را به محیط اتاق ببخشد و فرد در حین استراحت از محیط اتاق لذت ببرد . انتخاب رنگ های روشن نیزبرای کفپوش سه بعدی محیط را بشاش تر جلوه می دهد.


اگر لذت استفاده از کفپوش سه بعدی برایتان اهمیت دارد ، محیطی را انتخاب کنید که بیشترین زمان را در آنجا سپری می کنید این محیط می تواند آشپزخانه باشد ، برای انتخاب کفپوش سه بعدی برای آشپزخانه از رنگ های تیره نباید استفاده کرد رنگ هایی را انتخاب کنید که رنگ سرد در آن ها به کار رفته باشد برای نمونه یک طبیعت با رنگ سبز وآسمانی نیلی محیط آشپزخانه را جذابتر و شگفت آنگیزتر می کند . بیشترین کاربرد کفپوش سه بعدی ، در حمام و سرویس بهداشتی است ، چرا که موضوع دریا و اقیانوس برای این محیط از خانه مناسبترین گزینه می باشد . برای استخر خانه تان پیشنهاد می کنیم از کفپوش هایی با رنگ های آبی و سبز انتخاب کنید تا وقتی پا بر آنجا می گذارید گویی حس واقعی شنا در دریا را احساس کنید و از محیط استخر لذت ببرید .


دوام و مقاومت کفپوش سه بعدی
طرح های مورد استفاده در کفپوش های سه بعدی معمولا اختصاصی بوده و به صورت انبوه تولید زیادی ندارند ، از این رو دوام و طول عمر کفپوش سه بعدی مساله ای است که باید توجه ویژه ای به آن داشت ، کفپوش های سه بعدی با توجه به جنسی که دارند ، باید از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تهیه شوند ، تا هنگام برخورد اجسام با آن ها و یا زمان تمیز کردن سطوح کفپوش های سه بعدی آسیبی به آن ها نرسیده سالم بمانند.


موارد استفاده از کفپوش سه بعدی
کفپوش سه بعدی به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارد میتواند در محل های مختلف منزل مورد استفاده قرار گیرد ، ولی اغلب موارد استفاده از کفپوش های سه بعدی مربوط به حمام و استخر می باشد، استفاده از طرح های زیبای کفپوش سه بعدی در منازل باعث زیبایی هرچه بیشتر آن ها شده و آرامشی خاص را در این مکان ها به شما می دهند. البته در صورت استفاده از طرح های خاص کفپوش سه بعدی می توان از آن ها در سایر قسمت های منازل مانن پذیرایی ، کف آشپزخانه و... نیز استفاده کرد .


طرح و رنگ های کفپوش سه بعدی
کفپوش های سه بعدی در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که می توان با توجه به دکوراسیون منزل و ترکیب رنگی موجود بهترین انتخاب ها را از میان طرح های مختلف و زیبای کف پوش سه بعدی انجام داد. کفپوش سه بعدی تلفیقی از رویا و واقعیت را وارد منازل شما کرده و با تنوع و طرح های زیبایی که این کفپوش های سه بعدی دارند ، دامنه انتخاب گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. تا با توجه به فضای داخلی منازلتان بهترین و متناسب ترین کفپوش های سه بعدی را انتخاب کنید، گروه صنعتی فولکوتک وارد کننده نمونه کفپوش سه بعدی از آلمان و ترکیه ، مرغوب ترین و بهترین کفپوش های سه بعدی را متناسب با سلیقه شما در اختیارتان قرار می دهد، زیبایی هرچه بیشتر منازلتان را به ما بسپارید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر