کفاشیان: گزارش تفاهم با کی‌روش به وزیر اعلام شد

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر: 1235748 زمان: 1394/02/02 15:57 تعداد بازدید: 14,494


[h=1]کفاشیان: گزارش تفاهم با کی‌روش به وزیر اعلام شد[/h]
[h=2]علي کفاشيان در پايان جلسه‌اش با نصرالله سجادي درباره شرايط اخير فوتبال ايران و شرايط عقد قرارداد با کي‌روش به گفتگو پرداخت.[/h]
00938223.jpg


به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه‌اش با سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که مجمع جهانی فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: قرار شد در اولین فرصت بعد از اینکه حسابرس مالی کارش را انجام داد مجمع برگزار شود. هنوز حسابرس در حال بررسی است که در چند روز آینده کارش تمام شود بنابراین اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد بعد از مطرح شدن در هیات رئیسه فدراسیون جلسه برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با نصرالله سجادی عنوان کرد: گزارشی از کارهایی که انجام داده بودیم به وی ارائه کردم و تفاهم‌نامه‌ای که قرار بود با وزارت امضا شود را هم امضا کردیم. درباره کی‌روش هم گزارش تفاهمات را دادم و برنامه تدارکاتی تیم ملی را به سجادی گزارش کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا حالا به وزارت ورزش آمدید به دیدار وزیر می‌روید یا خیر؟ گفت: اگر بخواهند می‌روم من که نمی‌توانم بگویم من آمده‌ام و می‌خواهم با شما صحبت کنم. من از طبقه دوم بالاتر نمی‌روم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از بخش فرهنگی فدراسیون رضایت دارید و گفته شده چند نفر به این کمیته اضافه شده‌اند یادآور شد: کمیته فرهنگی باید 4، 5 نفر باشد. اگر هم قرار باشد کسی اضافه شود باید در هیات رئیسه مطرح شود. ما از این کمیته راضی بودیم. نظرمان این است این کمیته اعضایی از سازمان لیگ و بخش‌های دیگر داشته باشد.





 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر