کشتی توقیف شده توسط ایران متعلق به جزایر مارشال است

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
1674573.jpg



سخنگوی وارت دفاع آمریکا (پنتاگون) می گوید کشتی تجاری که روز سه شنبه در آب های خلیج فارس توسط نیروی دریایی ایران توقیف شد، متعلق به این کشور نبوده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، سرهنگ استیون وارن، سخنگوی پنتاگون گفته است که یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا و یک جنگنده این کشور به نزدیکی محل حادثه اعزام شده اند تا شرایط را تحت نظر بگیرند.
در گزارش های اولیه در برخی از رسانه های آمریکایی ادعا شده بود که کشتی بازداشت شده متعلق به آمریکاست. با این حال وزارت دفاع آمریکا می گویدکشتی توقیف شده "مرسک تیگریس" متعلق به جزایر مارشال بوده و با چرپم این کشور در آب های ساحلی ایران در حال حرکت بوده است.
محمد سعیدنژاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی ایران گفته است که شکایت یک شاکی خصوصی باعث توقیف اموال شرکت مرسک شده است و گارد ساحلی ایران این کشتی را با حکم قضایی دادگاه استان تهران توقیف کرده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر