کریستین استوارت در فیلم زندگینامه ای کوکو شانل نقش طراح مشهور مد فرانسوی را بازی کرده است

saharrahin

New member
2015-03-30
32
10
0
کریستن استوارت در فیلم زندگینامه ای کوکو شانل نقش طراح مشهور مد فرانسوی را بازی کرده است

سی و یک نما- کریستین استوارت بازیگر آمریکایی برنده جایزه سزار (اسکار فرانسوی)، فیلمی درباره طراح مد و بنیانگذار برند شانل بازی کرده است.
به گزارش سی و یک نما، ستاره 25 ساله هالیوود که به تازگی به عنوان مدل در تبلیغات برند شانل ظاهر شده بود، این بار در فیلمی بازی کرده است که به زندگی گابریل شانل، بنیانگذار این برند می پردازد و به سرعت تهیه شده است. ورایتی به نقل از سایت اخبار مد WWD گزارش داد که فیلم زندگینامه‌ خانم گابریله شانل، طراح مد فرانسوی (که بعداً نام هنری کوکو شانل را برگزید) را یک طراح مد مشهور آلمانی به نام کارل لاگرفلد کارگردانی کرده است. لاگرفلد که ساکن پاریس است و مدیریت بخش خلاقیت و طراحی شانل و همچنین یک برند مد ایتالیایی به نام فِندی و خانه مدی متعلق به خودش را بر عهده دارد و به عنوان نقاش و عکاس نیز مطرح است، فیلمنامه را نیز خود نوشته است. کریستین استوارت در این فیلم نقش یک بازیگر را بر عهده دارد که به منبع الهام گابریل شانل بدل شد. جرالدین چاپلین، دختر چارلز چاپلین که قبلاً در فیلم‌های تبلیغاتی شانل با لاگرفلد همکاری کرده، دیگر بازیگر این فیلم است. لاگرفلد این فیلم را ماه گذشته در مدت دو روز در استودیویی در پاریس که به لوک بسون، کارگردان مشهور فرانسوی تعلق دارد، فیلمبرداری کرده است. لاگرفد درباره بازی کریستین استوارت گفته: "بازی او واقعا واقعا عالی است" کافی است او را در پشت صحنه ببینید همیشه در حال شکایت از همه چیز است به قدری وسواس دارد، لاگرفد درباره خودش نیز گفته که کارگردانی متوسط است که در حال ساخت فیلمی بزرگ است. فیلم شانل که عنوان آن هنوز اعلام نشده است، در تاریخ 1 دسامبر 10 آذر و در جریان نمایشگاه Métiers d’Arts در رم برای اولین بار نمایش داده خواهد شد. کریستین جیمز استوارت متولد 1990 در لس‌آنجلس است. اولین بار در سن 9 سالگی در فیلمی تلویزیونی با عنوان «سیزدهمین سال» بازی کرد و سال 2002 با بازی در کنار جودی فاستر در فیلم «اتاق امن» دیوید فینچر به مسیر شهرت افتاد و پس از آن در آثاری مانند «زاتورا»، «به درون طبیعت وحشی» و «چه اتفاقی افتاد» حضور داشت و سرانجام با بازی در پنج فیلم مجموعه «گرگ‌و‌میش» به اوج موفقیت رسید. وی سال گذشته در فیلم «کمپ اشعه ایکس» در کنار پیمان معادی بازی کرد و با بازی در فیلم فرانسه زبان «ابرهای سیلز ماریا» به کارگردانی الیویه آسایا که در آن همراه با ژولیت بینوش ظاهر شد، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل سزار (معادل اسکار فیلم‌های فرانسه زبان) شد و توانست به عنوان اولین آمریکایی برنده جایزه سزار نام خود را ثبت کند. کریستن استوارت که مدتی پیش اعلام کرده بود از بازیگری کناره‌گیری می‌کند تا به فعالیت‌های هنری دیگر مثل سفالگری بپردازد. منبع:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر