کدام تولیدی مانتو موفق تر است

majidp

New member
2016-09-18
13
2
0
تهران
[FONT=&quot]بر خلاف اکثر مردم که را ساده تلقی می کنند یکی از کارهای پیچیده است در واقع یکی از آن شغل هایی است که نیاز به دانش و اطلاعات زیادی دارد.در این مطلب نیازهایی را که یکتولید مانتو موفق دارد را قرار داده ایم پس با ما همراه باشید.[/FONT][h=3]دانش و اطلاعات کافی در تولید مانتو[/h][FONT=&quot]افرادی که در تولیدی مانتو زود شکست خورده اند در حقیقت وارد میدان جنگی شده اند که هیچ اطلاعاتی ار آن نداشته اند در واقع چشم بسته وارد جنگ شده اند.این دانش و اطلاعات چیست؟
باید فرد تولید کننده مانتو بر مراحل مختلف تولید و مهمتر در راه اندازی اشراف کامل داشته باشد.از دیگر موارد می توان به داشتن تسلط بر امور اداری ، دانش نسبی به حسابداری و اسناد و آشنایی با مبانی یازاریابی نیز اشاره کرد.
[/FONT]
[h=3]روابط در تولید مانتو[/h][FONT=&quot]یکی دیگر از لازمه های موفق داشتن روابط از ابتدای کار که احتیاج به تامین نیرو ، مواد اولیه ، دوخت ، و فروش است و هر چه این ارتباطات قابل اعتماد تر باشدمستقیما بر تولید اثر خواهد گذاشت. فروشندگان مانتو ، همکاران ، واسطه گران ، بنکداران مانتو مثال های روشنی از این موضوع هستند.
[/FONT]
[h=3]سلیقه و خلاقیت در تولید مانتو[/h][FONT=&quot]یکی از مواردی که بر فروش تولیدی مانتو اثر می گذارد. شناخت سلیقه جمعی کار بسیار سختی است. شناخت سلیقه و خلاقیت در تولید و ابتکار عمل در تولید آن سلیقه و خلاقیت باعث افزایش فروش خواهد شد.
[/FONT]
[h=3]دستگاه ها و مکان یک تولیدی مانتو[/h][FONT=&quot]مکان تولیدی مانتو باید حتما در مراکز خرید و فروش و فروشگاه های مانتو باشد و یا حداقل دفاتر فروش تولیدی در این مراکز باشد تا اثر گذاری خود را داشته باشد. دستگاه های تولیدی مانتو هرچه بروزتر و با کیفیت تر باشد تولید یک مانتو نیز به همان نسبت بهینه تر و کارآمد تر خواهد بود.
منبع : [/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر