کانکس و انواع آن

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کانکس و انواع آن: آن هايي كه به استفاده از كانكس عادت كرده اند خوب مي دانند براي فروشگاه هايي مانند نمايشگاه و فروشگاه سيار بهترين گزينه كانكس می باشد. و و حتی خرید و فروش بسيار راحت و با قيمت مناسب ( ) متناسب با كاربري شما انجام می گیرد. انواع محافظ ها نظير سرد كننده ها، سايبان ، حفاظ ايمني درب و پنجره هاي كانكس از جمله نكات مثبت استفاده از كانكس هاي تجاري و يا كانكس فروشگاهي ميباشد.

از مهم ترین نمونه های فروشگاهی می توانیم به مواردی از قبیل دفتر كار متحرك ، کانکس كارگاهي ، بليط فروشي ، خانه پیش ساخته همراه با قابليت مبلمان اداری ، کیوسک نگهباني ، اتاق پیش ساخته ، كانكس ويلايي ، کانکس سالنی ، كيوسك فروشگاه ، کانکس سرویس بهداشتی و کانکس های مخصوص کانتینر ها اشاره نماییم.

در ميان سازه ها و خانه هاي پيش ساخته ، ساخته ويلايي آن كاربرد گسترده اي دارد. با توجه به شرايط اقليمي متفاوت كانكس ها ساخته ويلايي ميتوانند طوري توليد و ساخته شوند كه علاوه بر زيبايي در مقابل رطوبت و گرماي زياد و حتي برودت مقاومت داشته باشند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر