کانکس علوفه به روش هیدروپونیک

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کانکس علوفه به روش هیدروپونیک: در گذشته استفاده از و و تنها به دلیل قابلیت حمل و تقل آن ها رایح بود اما امروزه شاهد استفاده از کانکس برای اهدافی دیگر نیز هستیم. برای مثال می توانیم به ، و کانکس علوفه اشاره کنیم. با توجه به این موارد می توانیم بگوییم استفاده از کانکس دیگر مانند گذشته نمی باشد. مهم ترین اثبات برای این موضوع آمار و در مناطق مختلف می باشد تا حدی که شاهد خرید و فروش نیز هستیم. کانکس علوفه برای تولید عمده و در حجم انبوه علوفه ویژه دامداری ها و مشاغل مربوطه توسط شرکت دپوماشین تولید و ارائه می گردد. کانکس هیدروپونیک مجهز به سیستم تولید علوفه به روش علمی و جدید است که با تکنولوژی هیدروپونیک علوفه مورد نیاز را در حجم بسیار بالا تولید می کند. این نوع کانکس ها بسیار پیشرفته بوده و قادرند چندین برابر زمین های زراعی علوفه تولید کنند.

Photo02-300x240.jpg


استفاده از کانکس علوفه و کانکس هیدروپونیک مزایایی از جمله کاهش قابل توجه هزینه تولید علوفه و حذف هزینه های بالای انبار داری و بهداشتی تر بودن تولید علوفه در این روش به انضمام صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف آب را در بر خواهد داشت.

Photo03-300x240.jpg


همچنین با استفاده از کانکس علوفه و کانکس هیدروپونیک وضعیت آب و هوا و منطقه جغرافیایی هیچگونه تاثیری در تولید و فرآیند استخراج علوفه و هزینه تمام شده آن نخواهند داشت.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر