کانال تلگرام آموزشگاه زبان انگلیسی رایگان

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کانال تلگرام آموزشگاه زبان انگلیسی رایگان
ایران کمبریج موسس کانال تلگرام رایگان برای علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این کانال پل ارتباطی زبان آموزان و آموزشگاه می باشد . در این کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی و رایگان به زبان آموزان و علاقه مندان آموزش زبان انگلیسی رایگان انجام می شود و ارایه دهنده اصطلاحات و کلمات کاربردی زبان انگلیسی می باشد. در کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان همچنین به ارایه نکات گرامری جدید و کاربرد های زیاد آن نیز اشاره می کنیم . به کار گیری عکس ها و راهنمایی های مربوط به یادگیری راحت تر و کلید گذاری یادگیری لغات می باشد. در این کانال همچنین به آموزش مهارت های مختلف زبان از جمله (Writing . Listening . Reading . Speaking . Vocabulary . Grammar) نیز اشاره و تاکیید می شود. در این کانال تکنیک های آزمون های بین المللی IELTS و TOEFL نیز کار می شود و شما عزیزان با هر هدف آموزشی از زبان انگلیسی می توانید در این کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان آموزشگاه زبان ایران کمبریج بهره مند شوید.


کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان

آدرس کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان

مزایای کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان
درگیر بودن و مشغول بودن با زبان انگلیسی در تمامی اوقات روز
اطلاع از آخرین اخبار آموزشگاه و کلاس ها به شکل کاملا به روز
یادگیری غیر مستقیم زبان انگلیسی رایگان
به روز کردن اطلاعات زبانی خود

آموزشگاه زبان ایران کمبریج همواره ارایه دهنده روش های به روز آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان های روز دنیا به شما عزیزان می باشد. برای اطلاع بیشتر از روش ها و متد های آموزشی ارایه دهنده از این مجموعه آموزشی می توانید همواره از طریق سایت اینترنتی آموزشگاه زبان ایران کمبریج و همچنین کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان از آخرین روش های یادگیری زبان های خارجی بهره مند شوید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر