کاغذ دیواری درخشان در طراحی دکوراسیون داخلی

mahsamoradi13

New member
2015-11-30
2
0
0
tehran
Wallpaper-glowing-interior-decoration-5.jpg



کاغذ دیواری های درخشان می توانند هم به جای چراغ های روشنایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به کار روند و هم در نقش دیوار پوش های خاص جلوه خاصی به اتاق های شما بدهند. برای آشنایی بیشتر با این نوع کاغذ دیواری ها با ما همراه باشید.


کاغذ دیواری درخشان چیست؟

کاغذ دیواری درخشان در حقیقت گونه پیشرفته همان کاغذ دیواری های معمولی می باشند با این فرق که در بافت این کاغذ دیواری ها از نوعی چراغ های ال ای دی به کار رفته است که این کاغذ دیواری ها را بدل به منبع های نوری و در واقع چراغ های روشنایی ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما می نماید.


Wallpaper-glowing-interior-decoration-3-500x375.jpg



خصوصیت کاعذ دیواری درخشان در طراحی دکوراسیون داخلی

عمر چراغ هایی که در بعد این کاغذ دیواری های درخشان نصب می شود، تقریبا ۵۰ ساعت می باشد و همین قضیه این فرصت را به شما می دهد که در مدت زمان شب بتوانید از نور های طبیعی در منزل تان استفاده کنید. موضوع جالبی که در طراحی این کاغذ دیواری های درخشان وجود دارد این است که طراحان این نوع از کاغذ دیواری ها از ماده ای شیمیایی استفاده کرده اند که می توانند روی کاغذ دیواری های معمولی با آن ها طرح های ساده ای را نقاشی کرد و بعد این طرح ها را به قسمت های درخشان در کاغذ دیواری های درخشان تبدیل کنند.


Wallpaper-glowing-interior-decoration-7-500x330.jpg



این ماده این امکان را به شما می دهد که بتوانید یک کاغذ دیواری سه جانبه را در خانه تان تجربه کنید، این کاغذ دیواری ها هم می توانند وظیفه روشنایی دکوراسیون داخلی خانه تان را بر عهده بگیرند، هم می توانند تاثیر گذاری یک اثر هنری را داشته باشند و در آخر هم که می توانند یک دیوارپوش بسیار شیک و زیبا و البته منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون داخلی باشند.
این نوع از کاغذ دیواری ها طرح هایی مختلف و خیلی زیادی را دارند، حتی شما می توانید طرح مورد نظر خودتان را سفارش دهید تا کارخانه طرح شما را در ابعاد دلخواه تان و حتی با رنگ بندی مورد پسندتان بسازد با این کار شما می توانید به راحتی این کاغذ دیواری ها را با منزل تان هماهنگ کنید.


Wallpaper-glowing-interior-decoration-1-357x500.jpg



ساختار کاغذ دیواری های درخشان

مواد شیمیایی و البته بی خطر برای افراد که در طراحی این کاغذ دیواری های درخشان استفاده می شود باعث می شود که در مصرف انرژی صرفه جویی صورت بگیرد. چرا که این سیستم جدید روشنایی به تنها ۳ تا ۵ ولت برق نیاز دارد و این میزان انرژی می تواند با پانل های خورشیدی و یا باتری های لیتیومی تامین شود. نوری که کاغذ دیواری های درخشان ساطع می کنند برابر با نور خورشید است و میزان آن می تواند توسط کلیدهای قطع کننده ای که برای لامپ های عادی نیز استفاده می شود تنظیم شود.


Wallpaper-glowing-interior-decoration-6-500x479.jpg



شاید باورش کمی سخت باشد اما این نوع از کاغذ دیواری ها را علی رغم این که در ساختشان از مواد شیمیایی استفاده می شود؛ می شود جزو مواد و مصالح دوست دار طبیعت بر شمرد. دلیلی آن هم این است که چراغ های روشنایی تاثیر زیادی در انتشار گازهای گلخانه ای دارند ولی فناوری و تکنولوژی ساخت این کاغذ دیواری ها کمک می کند که میزان گارهای گلخانه ای به میزان قابل توجهی پایین بیاید.


Wallpaper-glowing-interior-decoration-2-500x375.jpg



کاغذ دیواری درخشان برای طراحی دکوراسیون خانه هایی با سبک های مختلف

کاغذ دیواری های درخشان هم می توانند سبک های دکوراسیونی مختلفی داشته باشند بعضی از آن ها به درد خانه هایی با سبک دکوراسیونی مدرن می خورند و بعضی دیگر از آن ها می توانند در خانه هایی به سبک کلاسیک استفاده کرد.


Wallpaper-glowing-interior-decoration-4-500x375.jpg
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر