کاشت مو به روش fit

mahsa.23

New member
2017-02-18
5
0
0
ابتدا موهای سر کوتاه می شود.کاشت مو در تبریز
محل برداشت مو (پشت و کناره های سر) با انتی سپتیک ضد عفونی می شود.
بعد از بی حس کردن موضعی ناحیه، توسط سوزن بسیار ظریف ۱-۰٫۹ میلی متر وارد پوست سر شده و گرافت ها یک به یک برداشته می شوند.این پروسه نزدیک به ۳ ساعت طول می کشد. سپس یک استراحت کوتاه مدت خواهیم داشت. در این فرجه شما می توانید با ارامش خاطر با نزدیکان و خانواده خود در ارتباط بوده و از پذیرایی ویژه کلینیک برخوردار شوید.
سپس خط رویش مو با تکیه بر اصول داوینچی و کاملا طبیعی که دست اورد سالها تجربه و صدها کاشت می باشد کشبده شده و کانالهای لازم جهت کارگذاری گرافت ها ایجاد می شود. کانالها با حداکثر تراکم کیپ همدیگر زده می شود به طوریکه امکان جا گذاری ۴۰۰۰-۳۰۰۰ گرافت (تا ۱۶۰۰۰ تار مو) وجود دارد. این تعداد از تراکم به حدی شکل طبیعی به موهایتان می دهد که امکان تمایز ان حتی برای نزدیکان شما نیز غیر ممکن خواهد بود.
سپس گرافت ها یکی یکی و با دقت هرچه تمامتر در داخل کانالهای ایجاد شده قرار داده می شود.
پروسه یاد شده (به جز رسم خط رویش) بسته به سطح تحت کاشت می تواند ۳-۲ بار دیگر و طی ۲-۱ روز ادامه یابد (۲۴-۱۲ ساعت) بایستی متذکر شد که تمامی مراحل کاشت برای هر فرد زیر نظر یک پزشک و با استفاده از تجهیزات استریل شده و در محیطی کاملا بهداشتی انجام مکاشت مو در تبریزی گیرد.
جراحی در تکنیک جایی ندارد لیکن محل برداشت گرافت ها به شکل سوراخهای بسیار ریز درخواهند امد که طی چند روز پس از کاشت ترمیم می شوند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر