کار خیر براد پیت: برای نیازمندها خانه بسازید تا با من ملاقات کنید

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0

...برنده که از میان اهداکنندگان کمک مالی انتخاب می شود، همراه یک مهمان با یک پرواز درجه یک هوایی از هر نقطه ایالات متحده به شهر نیواورلئان سفر می‌کند، اقامتی دو شبه در هتل دبلیو خواهد داشت و بلیت‌های مخصوص برای شرکت در مراسم و مهمانی بعد از آن و همچنین شانس ملاقات با برد پیت را به دست می‌آورد...


سازمان خیریه برد پیت به اهداکنندگان کمک مالی به این سازمان خیریه، این شانس را می‌دهد تا برنده سفری به نیواورلئان شوند و یک روز متفاوت را با این بازیگر هالیوودی تجربه کنند.
به گزارش کافه سینما، مهر به نقل از ددلاین نوشت: برد پیت بازیگر مشهور فیلم «جنگ جهانی زد» با بنیاد «درستش کن» که خودش آن را تاسیس کرده تا برای مردم محتاج خانه‌های سازگار با محیط زیست بسازد، کمپینی جدید به راه انداخته است.
در این برنامه جدید به اهداکنندگان کمک مالی این شانس داده می‌شود تا بتوانند برنده سفری به شهر نیواورلئان شوند و با خود برد پیت وقت بگذرانند و از اجراهای هنری روز نیز لذت ببرند.
برد پیت در ویدیویی که در سایت یوتیوب قرار داده است، گفت: برد پیت اینجاست تا به شما درباره مراسم «درستش کن» در شهر نیواورلئان بگوید. از شما می‌خواهیم آنجا باشید. لطفا به من و میزبانمان کریس راک، جیم گافیکان، کینگز آف لیان و برونو مارس ملحق شوید تا در شبی بزرگ با هم شرکت داشته باشیم. حداقلش این است که شما به ساخت خانه برای مردم نیازمند کمک می‌کنید و در بهترین حالت به ساخت خانه برای مردم نیازمند کمک می‌کنید و برنده یک سفر به نیواورلئان هم می‌شوید.
این برنامه روز هفدهم ماه می برگزار می‌شود و برنده که از میان اهداکنندگان کمک مالی انتخاب می شود، همراه یک مهمان با یک پرواز درجه یک هوایی از هر نقطه ایالات متحده به شهر نیواورلئان سفر می‌کند، اقامتی دو شبه در هتل دبلیو خواهد داشت و بلیت‌های مخصوص برای شرکت در مراسم و مهمانی بعد از آن و همچنین شانس ملاقات با برد پیت را به دست می‌آورد. با پرداخت 10 دلار و یا بیشتر به این کمپین، اهداکنندگان وارد این برنامه می‌شوند و شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن این سفر را خواهد داشت.
برد پیت بنیاد «درستش کن» را در سال 2007 و به عنوان پاسخی به توفان کاترینا به وجود آورد و بعد از آن شروع به ساخت خانه‌های سازگار با محیط زیست با قیمت‌هایی منصفانه کرد. او از 21 شرکت معماری مختلف استفاده کرد و تاکنون موفق به ساخت بیش از 150 خانه یک طبقه و دوبلکس در شهر نیواورلئان شد و خودش نیز میلیون‌ها دلار بابت اجرای این پروژه پول اهدا کرد.
او در سال 2012 به هالیوود ریپورتر گفته بود که از دیدن نتایج این برنامه و اینکه این خانواده‌ها یک زندگی سالم با امکان پرداخت قسطی دارند، بسیار شگفت زده و خوشحال است. او گفت: این حرکت واقعا خارق‌العاده است و حال می‌خواهیم از چیزی که یاد گرفتیم استفاده کنیم و آن را به مناطق دیگری ایالات متحده و همچنین خارج از کشور منتقل کنیم.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر