کارتن فریت بار | کارتن بسته بندی برای ارسال بار های هوایی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کارتن فریت بار | کارتن بسته بندی برای ارسال بار های هوایی : شاید در ابتدا به ذهنتان برسد که از هر نوع کارتن می توانیم به عنوان کارتن فریت بار استفاده کنیم مثلا کارتن موز که نسبت به کارتن های دیگر محکمتر است. ولی در اصل کاتن فریت بار دارای انواع متفاوتی است و ضخیم تر و محکمتر از کارتن های معمولی می باشد .

فریت بار به دلیل اینکه در بین انبوهی از بار درون هواپیما قرار می گیرد نسبت به کارتن های دیگر مقاومتر می باشند به صورتی که گوشه های این کارتن در حمل و نقل نه پاره می شود و نه خمیده می شود بدین صورت می توانید با خیال راحت لوازم و اسباب خود را با این نوع از کارتن ها بسته بندی کنید.

143232_498e6.jpg


پک آرا ارائه کننده بهترین نوع کارتن فریت بار برای بسته بندی لوازم منزل و شخصی برای ارسال بار به خارج از کشور می باشد. تهیه کارتن فریت بار در پک آرا با استفاده از بهترین متخصصین در امر فریت و حمل بار هوایی انجام می شود.



کارتن فریت بار

فریت بار یا همان ارسال هوایی بار فرایندی است که طی آن وسایل و ابزار به صورت بسته بندی شده و از راه هوایی انتقال داده می شوند، کارتن فریت بار یا همان کارتن بسته بندی ارسال بار هوایی باید بسیار مقاوم بوده و ابعاد و اندازه استانداردی داشته باشد.
برای تهیه کارتن فریت بار و بسته بندی وسایل جهت فریت بهتر است از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کرد، کار فریت بار حساس بوده و کارتن فریت بار باید به گونه ای برای بسته بندی وسایل استفاده شوند که در طی مسیر آسیبی به آن ها نرسد.
کارتن فریت بار معمولا 5 لایه بوده و جنس مقاوم تری نسبت به سایر کارتن های بسته بندی دارد. ابعاد و اندازه های کارتن بسته بندی نیز باتوجه به وسایل حمل شونده تعیین می شوند.

شرکت پک آرا ارائه دهنده ی انواع کارتن بسته بندی، کارتن اسباب کشی ، کارتن اداری ، کارتن فریت بار و... با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر