کاربرد پارتیشن اداری چیست؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کاربرد پارتیشن اداری چیست؟ پارتیشن اداری کاربرد به سزایی در ادارات و محل کار دارد بطوریکه بدون اتلاف وقت هنگامیکه به دیوار نیاز داشته باشیم اولین چیزی که به ذهن ما خطور میکند می باشد . در بسیاری از مکانها محدودیت و نیاز ما را برطرف میکند و بیشتر در املاک استیجاری کاربرد دارد چون تغییرات ایجاد شده توسط مستاجر باید برگشت پذیر باشد . در بسیاری از ادارات بدلیل سریع انجام شدن و زیبایی نیز طرفدار دارد . . کاربرد آن جهت جدا کردن و اضافه کردن بخشهای گوناگون و در ساختمانهای فلت چشمگیر می باشد .
بهترین چیدمان و پارتیشن بندی برای پرسنل شرکت یا دفتر کدام است؟
بندی هر مکان باید متناسب با فضای موجود هر دفتر کار یا شرکت همچنین باشد . در این مورد باید تعداد نفرات و پرسنل شرکت یا مجموعه یا در نظر گرفت . برای یک پارتیشن بندی خوب باید بدانیم چه بخشهایی داریم . کدامیک از این بخش ها باید با پارتیشن از هم جدا شوند . کدام یک از بخشهای پارتیشن باید دید داشته باشد و یا دید آن کنترل شده باشد . معمولا برای بعضی از قسمتها استاندارد هایی وجود دارد بطور مثال در بسیاری از موارد برای منشی از پارتیشن کوتاه اسفاده می کنیم یا فضای اطراف منشی را با پارتیشن محصور نمیکنیم . مطمئن هستیم که بخش مدیریت یا ریاست باید در صورت جدا نبودن با پارتیشن از قسمتهای دیگر جدا شود . همینطور بخش فروش یا حسابداری نیز بهتر است از سایر بخشها جدا باشند . در قسمتی که قرار است جلسات ما برگزار شوند بهتر است که این کنفرانس یا جلسه حالت محرمانه تری داشته باشد و محیطی داشته باشد تا تمرکز افراد هنگام جلسه از بین نرود به منظور هم میتوان با پارتیشن قسمتی از محل کار خود را به کار اختصاص دهیم .
کدام پارتیشن مقرون به صرفه است؟
سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از خریداران و مشتریان را به خود جلب نموده است ؟ با توجه به تنوع محصولات در زمینه پارتیشن اداری و انواع آن این انتخاب مشکل است . پارتیشن های موجود در بازار از لحاظ جنس و متریال تنوع دارند حتی بعضی نامها هم برای مشتری گیج کننده است بعضی وقتها خود ماهم به عنوان تولید کننده پارتیشن در بین این همه نام برای پارتیشن سردرگم می شویم . ولی با یک جمله میتوانیم بگوییم که مهم نیست نام پارتیشن چیست و این که تولید کننده و سازنده پارتیشن چه نامی را برای پارتیشن و محصول خود در نظر گرفته است چیزی که باید شما به عنوان مصرف کننده به آن اهمیت بدهید نوع ساختار ( ) و متریال ( ام دی اف ) و نوع اتصال (الیت ) و نصب آن است که در این سایت اطلاعات جامع در مورد پارتیشن در اختیار کاربران قرار گرفته و مصرف کننده میتواند با انتخاب صحیح اقدام به یک خرید فوق العاده پارتیشن دو جداره نماید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر