چگونه یک شماره موبایل را در Viber مسدود کنیم؟

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
وایبر یک نرم افزار تلفن همراه است که با آن می‌تواند از طریق اینترنت تماس تلفنی برقرار کرد و یا پیغام فرستاد. مخاطبان شما در وایبر همان مخاطبان دفترچه تلفن شما هستند. اگر می‌خواهید که دریافت پیام و تماس را از یک فرد یا شماره خاص مسدود کنید، می‌توانید آن شماره را در وایبر بلاک کنید. با این حال، هر کس که به نرم افزار وایبر دسترسی داشته باشد، در صورت عضویت شما در سیستم وایبر می‌تواند برای شما پیغام فرستاده یا از طریق وایبر به شما زنگ بزند. خوشبختانه در تنظیمات وایبر بلاک کردن شماره پیش بینی شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.






مراحل بلاک کردن شماره در وایبر Viber



1. وایبر را باز کنید. از صفحه منوی خود برنامه Viber (آیکون رنگ ارغوانی با یک تلفن سفید در پس زمینه) را باز کنید.






2. به قسمت منوی وایبر بروید. برای رفتن به منوی وایبر، در صفحه اصلی نرم افزار، روی آیکون پایین سمت راست که به شکل سه خط افقی روی هم است بزنید.





3. وارد قسمت تنظیمات شوید.







4. وارد تنظیمات حریم شخصی Privacy شوید. برای ورود به این بخش، روی گزینه اول در بخش تنظیمات که به شکل یک قفل است ضربه بزنید.







5. وارد گزینه Block List شوید.






6. شماره مورد نظر برای بلاک شدن را وارد کنید. برای مسدود کردن شماره، ابتدا روی Add Number زده و سپس در کادر بالای صفحه، شماره مورد نظر خود را برای بلاک کردن وارد کنید. هم‌چنین می‌توانید از لیست مخاطبین خود نیز برای بلاک شدن شماره‌ی آن‌ها استفاده کنید. سپس گزینه Done (انجام شد) را در بالا سمت راست که به صورت یک تیک است بزنید.






7. خارج کردن شماره از بلاک لیست. در صورتی که می‌خواهید شماره یا فردی را از حالت مسدودی و بلاک خارج و حذف کنید، از همین جا می‌توانید گزینه Unblock روبه‌روی شماره مورد نظر را زده تا آن شماره از حالت بلاک خارج شود.


Problem-info-icon توجه داشته باشید که با بلاک کردن یک شماره در وایبر، آن شماره فقط قادر به ارسال پیام و برقراری تماس از طریق وایبر با شما نخواهد بود، و می‌تواند به صورت معمول برای شما پیام ارسال کرده یا تماس برقرار کند.

منبع: weblog.tetismarket.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر