چگونه می توان از اصل بودن برند دوربین مدار بسته اطمینان حاصل کرد؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
چگونه می توان از اصل بودن برند دوربین مدار بسته اطمینان حاصل کرد؟
چگونه می توان از معتبر بودن دوربین مدار بسته یا سایر متعلقات اطمینان حاصل کرد؟ با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ورود دلالان به حوزه ی امنیت ، شناخت دوربین مداربسته ی اصلی از فرعی اهمیت ویژه ای می یابد. این اهمیت از آنجایی محسوس تر می گردد که پس از خریداری و نصب مبحث پشتیبانی مهم ترین دغدغه ی شرکت های معتبر ارائه دهنده ی خدمات امنیتی می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با داده پردازان پارسوا همراه باشید:

1-copie.jpg


شناسایی برند دوربین مدار بسته قبل از خرید
تشخیص معتبر بودن یک برند در صنایع وابسته به الکترونیک کمی با دیگر صنایع متفاوت است. اکثرا این تفاوت در قسمت خدمات پس از فروش و گارانتی به شدت محسوس است و کاملا به شرکت بازرگان و گارانتی کننده بستگی دارد. شرکتهای معتبر و صاحب نام در امور خدمات پس از فروش در هر صنعت با توجه به تخصصی بودن و با مشورت با متخصصین فنی خود و پس از انجام آزمونهای مختلف اقدام به تایید و گارانتی محصولات مربوط می نمایند که شما با یک جستجوی ساده در اینتر نت در مورد شرکت گارانتی کننده هر گونه اطلاعات فنی را میتوانید به راحتی به دست آورید. بدین ترتیب که :

نام آن مدل خاص را در اینترنت جستجو کرده و پس از آن به سادگی وارد سایت اصلی شرکت شوید. در سایت اصلی شرکت اطلاعاتی از قبیل مشخصات برند و انواع دوربین های آن برند خاص ، با اطلاعات فنی کامل در اختیار شما قرار داده می شود. و شما می توانید با انجام مقایسه در فضای اینترنت محصول و برند خاص خود را انتخاب کنید و پس از آن اقدام به خرید خود کنید.

متاسفانه خیلی از نصاب های و یا فروشندگان دوربین مدار بسته گارانتی یک محصول را خود به عهده میگیرند و با جملاتی مثل : مشکلی نیست ، اگر پیش آمد با خودم ، مشکلی پیش نمی آید و ... سعی بر فروش محصول به هر عنوانی را دارند.
برند درج شده بر روی جعبه و لیبل مشخصات فنی دوربین مدار بسته از نکات قابل توجه در هنگام خرید برای شناسایی اصل و یا غیر اصل بودن می باشد. حتما توجه داشته باشید برچسب نصب شده بر روی دوربین و جعبه ی آن شامل اطلاعات کشور سازنده و کیفیت تصویر( که به صورت TVL یا MP نمایش داده شده است) یکسان باشد. و در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش ، گارانتی و کیفیت واقعی محصول است که برند های معتبر را از برند های نامعتبر متمایز می کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر