چگونه در پاورپوینت power point صدا و آهنگ بگذاریم ؟

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
نرم افزار های چند منظوره مایکروسافت آفیس مثل آفیس ورد Office Word ، پاورپوینت Power Point و اکسل Excel جز شناخته شده ترین نرم افزارهاییست که روی اکثر کامپیوتر های ویندوزی و گهگاه غیر ویندوزی هم نصب هست . همونطور که می دونید و طبق معمول شاید هم ندونید ، یکی از کارهای جالبی که می تونید روی پاورپوینت انجام بدید ، قرار دادن صدا ، موزیک و کلا فایل صوتی در آن است . این کار رو بیشتر دانش آموزان و دانشجویانی که استادان سخت گیر دارند بعضا مجبورن انجام بدن . حالا در این پست آموزش میدم .


یه نکته مهم اینه که کلمه Insert به معنی داخل کردن ، اضافه کردن هست که در نرم افزار های ورد word و پاورپوینت powerpoint خیلی کاربرد داره . اگه این گزینه رو کلیک کنید می بینید که می تونید ، کلیپ ، موسیقی ، شکل ، تصاویر و کلی چیز دیگه وارد فایل پاورپوینت و یا ورد بکنید . پس تا اینجا متوجه شدید که هر چیزی رو خواستید وارد و یا اضافه کنید ، دنبال گزینه های دیگه نرید . یک راست به سوی insert


گذاشتن صدا و یا موزیک روی پاورپوینت powerpoint


پاور پوینت رو باز کنید . چند تا اسلاید درست کنید ، مهم نیست چی باشه فقط اسلاید باشه . منوی Insert رو باز کنید و روی گزینه Sound ( اولین گزینه از سمت راست ) کلیک کنید. به محض کلیک روی این گزینه پنجره مربوط به باز کردن فایل صوتی میاد که باید به آدرس اون فایل صوتی برید و ok کنید . بعد از این کار پنجره ای باز میشه که می پرسه می خواهید این آهنگ چطور روی فایل نواخته بشه . به صورت اتوماتیک و یا موقعی که کلیک کنید ؟ شما بسته به نیاز خودتون یک کدوم رو انتخاب کنید اما گزینه اتوماتیک بهتره .


بعد ازاین کار ، این فایل صوتی روی پاورپوینت به صورت تک اسلاید اجرا میشه . برای اینکه موقع رفتن به اسلاید بعدی صدا قطع نشه ادامه رو بخونید .



گذاشتن صدا روی تمام اسلاید های پاورپوینت powerpoint


الان باید آیکون بلندگوی زرد رنگی رو روی فایل پاورپوینت خود ببینید . روی این آیکون دوبار کلیک کنید تا پنجره مربوط به تنظیماتش باز بشه . در این قسمت کافیست پنجره Play Sound رو باز کنید و گزینه Play Across Slides رو انتخاب کنید . کار تمومه . حالا با زدن دکمه F5 ، نتیجه کارتون رو ببینید .



 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ♪®¡ℑHε ℘¡®Aℑε S G، zohreh و S A F A

zohreh

New member
2014-07-30
92
167
0
ممنون، فقط برای من قسمت آخرش نشد، یعنی وقتی روی آیکون بلندگو دوبار کلیک کردک صفحه مربوط به تنظیماتش نیومد!!!!!!!!!
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
سلام [MENTION=338]zohreh[/MENTION] جان
وقتی بر روی آیکون بلندگو دابل کلیک کردی،تنظیمات در بالای صفحه سمت چپ ظاهر میشه
طبق تصویر:



روی تصویر کلیک کن تا بزرگ بشه
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر