چگونه با آرایش ترک های پوستم را مخفی کنم ؟

Mohadlove

مدیر بخش آرایش و زیبایی
2014-02-16
1,290
1,063
0
[h=2]چگونه با آرایش ترک های پوستم را مخفی کنم ؟[/h]

چگونه می توانم با آرایش ترک های پوستم را مخفی کنم ؟اساس این سوال کلیدی است . زیرا با یک موضوع سه مورد از مسائل عمده ی مربوط به سن را مخاطب قرار می دهد . خطوط ، پوست افتاده و لکه های خورشیدی . فرمول کرمی ، پوستهای افتاده که از عصر به آن طرف حالت خود را از دست می دهند را مرطوب و صاف می کند . از کاربرد هر نوع پودری که چروکها را بیشتر نمایان می کند بپرهیزید .

1- رنگ درست را انتخاب کنید چندین رنگ را با کشیدن 3 خط از گونه تا خط دهان امتحان کنید . ( رنگی که روشن تر از پوستتان باشد ، یک رنگ مناسب و یک رنگ تیره تر ) و در نور طبیعی که از پنجره یا در وارد می شود آن را چک کنید . رنگی که به طور یکدست روی پوستتان محو شود ، انتخاب درستی است . 2- آن را به کار ببرید با دست مقدار کمی از آن را روی نواحی ای که نیاز به ترمیم دارد ( لکه های قرمز یا قسمتهای خراب ) گذاشته و با فرچه یا نوک انگشت روی آن بکشید . برای طبیعی تر شدن آن ، دستتان را به طرف بالا بکشید و به سمت موهایتان آن را پخش کنید ، بیشتر از آن پیشروی نکنید . 3- آماده شوید اگر پوست چربی دارید ، آن را با یک لایه رنگ روشن و رنگ صورت که روی قسمتهای پیشانی ، بینی و چانه با یک برس یا ابر می کشید تمام کنید تا پایه آن را تمام و ترکیب آن را ملایم تر کنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر