چه موقع وقت تعویض موبایلتان فرا میرسد؟

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
چه موقع وقت تعویض موبایلتان فرا میرسد؟

مردم همیشه به دنبال در اختیار داشتن محصولات جدید هستند و به نظر می رسد که یکی از این محصولات، گوشی های تلفن همراه است که مردم بدنبال جدیدترین مدل های معرفی شده می گردند.
به گزارش پی سی وار، این که محصول معرفی شده دارای چه پیشرفت هایی در بخش نرم افزاری، دوربین، صفحه نمایش و نوآوری هایی چون اسکنر اثرانگشت است برای مردم از اهمیت برخوردار دارد.




text-bills.jpg


o2 با انجام یک بررسی در بریتانیا نشان داد که مردم بطور میانگین تنها حدود چهار ماه وقت نیاز دارند تا از تلفن همراه خود خسته شوند. در این بررسی حدود یک چهارم مردم تنها بعد از یک ماه از گوشی تلفن همراه خود خسته می شوند.
یکی از نکات جالب دیگر این نظرسنجی این است که حدود دو سوم از مردم پذیرفته اند که آنها علاقمند به تعویض تلفن همراه خود هستند، حتی اگر این دستگاه بخوبی کار کند. به نظر می رسد که شادی و لذت داشتن یک محصول جدید از هر موضوع دیگری مهمتر است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر