چهره بدون آرایش «آدل» باعث غافلگیری هوادارانش شد! + عکس

Mahsa

همراه
2013-05-11
279
210
0
just-loveeee.blogfa.com
174024.jpg


"آدل" خواننده جوان و مشهور انگلیسی ساکن هالیوود، در حالی که بعد از دیدن کنسرت لیدی گاگا به خانه می رفت سوژه عکاسان شد. او در حالی دیده شد که....


"آدل" خواننده جوان و مشهور انگلیسی ساکن هالیوود، در حالی که بعد از دیدن کنسرت لیدی گاگا به خانه می رفت سوژه عکاسان شد. او در حالی دیده شد که برخلاف همیشه هیچ آرایشی به چهره نداشت. شاید تا امروز کمتر کسی موفق شده است صورت این خواننده جوان را بدون آرایش ببیند.

axe-adle.jpg

اگرچه این خواننده 24 ساله در سالی که گذشت ترانه ای جدید وارد بازار نکرد اما سال پر از موفقیتی را پشت سر گذاشته است. او در فوریه امسال موفق شد جایزه اسکار بهترین ترانه متن و تیتراژ را به خاطر اجرایش در فیلم سینمایی " اسکای فال" از مجموعه جیمز باند دریافت کند و بالافاصله پس از آن جایزه بزرگ موسیقی بریتانیا را در کشورش انگلیس دریافت کرد. بعد از این دو اتفاق مهم موج جوایز گوناگون دنیای موسیقی به سوی او روانه شد و به این ترتیب او در رده پر افتخارترین خوانندگان قرار گرفت. او اکنون دارای یک فرزند است که بارها تاکید کرده است مهمترین بخش زندگی اوست و اکثر جوایزش را به او اهدا می کند.

axe-adle1.jpg

به نظر می رسد رسیدگی به وظایف مادری او را از انجام دیگر کارها بازداشته است به طوریکه هنگام حضور در یک مجمع عمومی پر جمعیت مثل کنسرت جدید لیدی گاگا او هیچ آرایشی ندارد و همین امر باعث شد هواداران او حسابی غافلگیر شوند.
گفته می شود او در شهر زادگاهش برای فرزندش جشن بزرگی ترتیب داد و خود کیک مخصوص این جشن را پخته و یک ترانه بسیار جالب نیز به فرزندش هدیه کرد.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر