چند خبر کوتاه از کمپانی wwe به تاریخ 25 جولای 2014

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
سینا در یک فیلم دیگر به نام " The Nest where "هم ایفای نقش دارد , او در این فیلم نقش یک قلچماق شرور را دارد , اولین بار هست که سینا در دنیا فیلم نقش هیل را ایفا میکند , عکس ذیل به همین خبر مربوط هست و چند تاتو هم روی بدن سینا نقاشی شده !!!



--------

-ورود دویت :

خبرهایی از منابع نیمه رسمی کمپانی منتشر شده که پرنس دویت به تازگی قرار داد همکاری با کمپانی را امضا کرده و به زودی یک تبلیغ جهت حضور وی در شوها منتشر میشود.فعلا هیچ تاریخی برای این ورود اعلام نشده ...



-هانتر در مورد قرار دادن لزنر مقابل سینا و برد لزنر گفته : این برای بیزینس خوب هست و مردم دوست دارند یکی از بهترین مبارزات جان سینا رو ببینند , وظیفه من حمایت از سینا نیست که بتونیم تیشرتهاش رو بفروشیم , سینا هم در دوره خودش خیلی کارهای بزرگ انجام داده و خیلی چیزا هم به دست اورده اما وقتی زمان تغیر باشه ما باهاش حرکت میکنیم , اگر زمانش رسیده که لزنر به کریر سینا پایان بده پس این کار انجام خواهد شد !!!



-بهترین کار با میکروفن :

وبسایت شرکت راجب بهترین سخنگوی فعلی کمانی سوال کرد ؟

نتایج ذیل برای این نظر خواهی حاصل شد :

2000 نفر رای دادند.

هیمن 22 درصد

امبروز 20 درصد

وایات با 13 درصد و سینا با 11 درصد برترنیهای این نظر سنجی بودند.

------

استینگ به طور رسمی به WWE پیوست.

تصاویری از این کشتی گیر









 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر