چرا شما به وب سایت نیاز دارید؟

razi

New member
2016-02-28
13
3
0
1 – وب سایت هیچ وقت نمی خوابد: اکثر مردم در وب در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته میباشند گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمیباشد. یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 356 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات میباشد.
2 – حتی بالاترین رقیب شما دارای وب سایت میباشد. اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و او یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود. خصوصا اگر او به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار میباشد.
3 – فقط آن را گوگل کنید : بیش از هر زمان دیگری مردم راه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر داده اند و امروزه مردم اطلاعات خود را از طریق آنلاین بدست می آورند. کسب و کار شما هم باید از طریق آنلاین هم در اختیار مردم باشد.
4 – داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود میبخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان خود نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود.
5 – کسب و کار کوچک آنلاین درآمد عالی دارد به گزارش اداره کسب و کار کوچک دنیا (Small Business Administration ) کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط سالانه 1070000 دولار بیشتر از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند و در فروش آنلاین نیستند دارند. و این برابر 39% درآمد بیشتر میباشد.
6 – تقریبا 2 میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده می کنند و در سراسر دنیا بیش از میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند داشتن یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر میباشد.
7 – وب سایت ایجاد مشتری برای کسب و کار خود را بیشتر می کنند طبق گزارش سازمان کسب و کار و کوچک 50% از فروش اینترنتی به مشتریان جدید میباشد. داشتن یک وب سایت به طور قابل توجه تعداد مشتریان شما را بیشتر می کند مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.
8 – وب سایت فقط محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانی میباشد اکثر کسب و کار کوچک تنها قادر به بازار یابی در شهر خود و یا محیط اطراف شهر خود میباشند با استفاده از وب سایت شما می توانید کالاهای خود را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.

منبع:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر