چرا آنتالیا از بقیه مسیرها به صرفه تر است ؟

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
تورهای آنتالیا به دلیل امکانات بالای رفاهی هتل ؛از قبیل هتل های All inclusive (ALL) و (UALL) ULTRA inclusive باعث شده مسافرین هزینه ی کمتری در آنتالیا پرداخت نمایند. یک مثال ساده: به فرض مسافری یک تور 6 شب و 7 روزه آنتالیا با قیمت 1.400.000 تومان خریداری میکند و شامل هتل 5 ستاره ALL می باشد و در مقابل همین مسافر اگر بخواهد تور استانبول با هتل 5 ستاره (در تاریخ و ایر لاین مشابه)خریداری کند، باید هزینه ی 1.200.000 تومان بپردازد. در ظاهر خرید تور استانبول ،.000200 تومان برای مسافر ارزانتر تمام می شود، ولی مسافر در تور آنتالیا هیچگونه هزینه ای بابت ناهار و شام و... پرداخت نمی کند و بیشترین زمان خود را از امکانات هتل (به صورت رایگان ) استفاده می کند. در صورتی که در تور استانبول در مدت زمان اقامت ،مسافر می بایست هزینه ی ناهار ، شام و رفت وآمد خو را به دلار پرداخت کند و در مجموع شاید همان تور استانبول که 1.200.000 خریده شده بود ،در پایان سفر به 1.800.000 تومان برسد.غیر از اینکه هتل های استانبول امکانات کافی برای سرگرمی مسافران ندارد و صرفا جهت اقامت در شب می باشد و مسافر به ناچار برای گشت و گذار و خرید باید هزینه ایی اضافی پرداخت نماید و به بیرون از هتل بروند .

94-02-22.jpg


تذکر بسیار مهم
تور آنتالیا از دو طریق انجام می شود. تمامی پروازهای ایرانی مانند هواپیمایی ماهان ، تابان ، زاگرس و قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا 3ساعت و 30دقیقه فاصله مسیر زمینی می باشد.
پروازهای ترک مانند هواپیمایی اطلس جت ، تلویند ، پگاسوس ، کرندون و اونور ایر و غیره به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله ی فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 10 دقیقه می باشد. البته تمامی پروازهای ترک در شهر آدنا ( یا شهری دیگر) به مدت 15 دقیقه STOP دارد )برای سوخت گیری و غیره) ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت میکند. تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است.
آژانس مهر پرواز با داشتن کادری مجرب و دقیق ، مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تورها را برای شما فراهم میکند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر