پیش بینی نتایج Summer Slam 2014 توسط کارشناسان pwi (دیو اسچرر , مایک جانسون , ریچارد تریونفو)

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


پیش بینی نتایج Summer Slam

نتایج سامراسلم از نظر کارشناسان pwi (دیو اسچرر , مایک جانسون , ریچارد تریونفو)

مسابقه جان سینا مقابل براک لزنر

دیو : لزنر (چون کمپانی برای پیشرفت wwe network هم که شده باید چیزی جدید به تماشاگران بدهد... من فکر می کنم سینا با دومین اف 5 بازنده شود)

مایک : لزنر (اگر سینا برنده شود ، ارزش استریک آندرتیکر زیر سوال می رود)

ریچارد : سینا (بر خلاف چیزی که دیو گفت از نظر من wwe network زمانی که سینا هم برنده شود می تواند پیشرفت کند علی الخصوص که اخیرا در پخش جهانی قرار گرفته و سینا هم در بیرون آمریکا پرطرفدار تر است . مانند سال 2012 سینا یک برد شوکه کننده بدست می آورد)

مسابقه رندی ارتون مقابل رومن رینز

دیو : رومن رینز (آنها پوش رندی ارتون را گرفتند و او را به گذشته برگرداندند فکر می کنم رومن رینز به خوبی او را شکست بدهد)

مایک :‌ رندی ارتون (این جالب نیست که آنها یک مسابقه ای برنامه ریزی کنند که قابل پیش بینی باشد . برای اینکه رندی ارتون در تلویزیون بدرخشد و درگیری آنها ادامه پیدا کند رندی برنده خواهد شد)

ریچارد : رومن رینز (من فکر می کنم رومن رینز برنده شود . رومن رینز نیاز دارد که مانند دوران شیلد بعضی کار های متفاوت را انجام بدهد او الان کش فریس دارد و حرکت دراپ کیک بیرون رینگ را انجام میدهد اما این به اندازه ی یک مسابقه راء و اسمکدان است و این مسابقه باید زیبا تر باشد . این خیلی عادی است و رومن رینز با یک سوپرمن پانچ و اسپیر برنده می شود)

مسابقه دین امبروز مقابل ست رولینز

دیو : ست رولینز (لامبرجک ها مانع فرار رولینز می شود و امبروز همه کار می کند اما من نمیبینم که درگیری این 2 با این مسابقه به پایان برسد و فکر می کنم ست رولینز با موفقیت از آنجا خارج شود)

مایک : ست رولینز (ست رولینز نمی تواند فرار کند و این یکی از مسابقات زیبا خواهد شد . لامبرجک مچ یک نوع مسابقه پرطرفدار است . من فکر می کنم با کمک لامبرجک ها یا کین این مسابقه به نفع رولینز تمام شود . این اولین مسابقه در درگیری این 2 کشتیگیر است و در ادامه درگیری ها چمدان هم به این ماجرا اضافه می شود)

ریچارد : ست رولینز (از نظر من رولینز همچنان می تواند فرار کند و لامبرجک ها به او کمک می کنند . اگر استوری فرار نکردن رولینز بود آنها می توانستند یک مسابقه درون قفس یا یک مسابقه لدر مچ سر چمدان را برنامه ریزی کنند)


مسابقه جریکو مقابل بری وایات

دیو : بری وایات (جریکو ماه قبل برنده شد ولی از وقتی بری وایات با سینا درگیر شد ممنتوم را از دست داد در این مسابقه هارپر و روان نیستند ولی بری وایات برنده خواهد شد)

مایک : بری وایات (تنها نتیجه ای که می شود از این مسابقه انتظار داشت پیروزی بری وایات است . جریکو تا نایت آف چمپیونز در کمپانی هست و مسابقه بعدی آنها هم ممکن است در کار باشد . اریک روان و لوک هارپر از حضور در کنار رینگ بن شدند ولی افراد همراه وایات فامیلی می توانند دخالت کنند)

ریچارد : بری وایات (جریکو روان و هارپر را شکست داد و اگر این بار هم بری وایات شکست بخورد از چشم می افتد)

مسابقه ای جی و پیج سر کمربند دیواز

دیو : پیج (پیج به کسی تایتل را باخت که از او گرفت . او پس از قهرمان شدن به اندازه لازم توجه و اهمیت کسب کرد و اگر ای جی برنده شود می تواند امید به فیود های تازه سر کمربند دیواز داشت)

مایک : پیج (نتیجه این مسابقه اهمیت چندانی ندارد چیزی که در این مسابقه می تواند به چشم بیاید , تغییر قهرمان است)

ریچارد : پیج (فقط دو دیوای تاپ در کمپانی وجود دارد و عجیب نیست که کمربند از ای جی برای چند ماه به پیج برسد)

مسابقه استفانی مکمن مقابل بری بلا

دیو : بری بلا

مایک : بری بلا

ریچارد : استفانی مکمن (با خیانت نیکی بلا)

مسابقه دولف زیگلر مقابل د میز

دیو : زیگلر

مایک : میز

ریچارد : میز

مسابقه روسف مقابل جک سواگر

دیو : سواگر

مایک : روسف

ریچارد : روسف
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر